Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op verkiezingen USA 2020

Er ligt gratis geld voor het oprapen bij de Amerikaanse verkiezingen november dit jaar. Trump wint staat op 1.70 op dit moment bij Betfair exchange.

Een paar jaar geleden won die nipt van Hillary Clinton, maar hij heeft de afgelopen jaren als president vele ogen geopend in Amerika. Hij bewijs dat zijn woorden in daden worden omgezet (ik kan hier een hele lijst voorbeelden neerzetten van feiten voor de sceptici onder ons, maar een simpele google search is voldoende) en hierdoor is die steeds populairder geworden, zeker onder de black community.

Volgens de huidige peilingen ( die behoorlijk betrouwbaar zijn en als je je erin verdiept zie je het overal terugkomen) gaat 30% meer op Trump stemmen van de black community ten opzichte van de vorige verkiezing. Hij is erg populair geworden en doet veel voor deze community.


Ik denk dat deze stap gigantisch is voor zijn verkiezing omdat vele donkere Amerikanen van vroeger uit democratisch stemmen. Daarnaast is onder elke groepering in Amerika het vertrouwen in Trump erg toegenomen en zijn behoorlijk wat democraten achter Trump gaan staan, omdat die verandering brengt en doet wat die zegt.


100% zeker ben je nooit, maar ik denk voor 99% dat Trump dit jaar wordt herkozen, mede kijkende naar zijn democratische tegenstanders. Dit houdt ook niet over. Bekijk hier alles over wedden op politiek!

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar gulzig
Country flaggulzig in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
in 29-02-2020 18:46 Overige sporten en evenementen
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Arizona

Deze staat zou ik graag vandaag nog willen beschouwen voordat de odds verder droppen. Zowel Michigan als Florida zijn al gedropt en voordat de bookmakers ook hier hun fout doorhebben kunnen wij nu nog mooi de value pakken.


2000 - Bush

2004 - Bush

2008 - Mccain

2012 - Romney

2016 - Trump


Wat frappant is om te zien is dat deze staat eigenlijk al 5 jaar lang republikeins stemt eigenlijk compleet in lijn met Texas. In tegenstelling tot Texas zijn niet de republikeinen favoriet om deze staat te winnen maar de democraten. Het idee van de bookmakers dat de democraten favoriet zijn lijkt gebaseerd te zijn op de verkiezingen van 2018, waarbij een democratische kandidaat de meeste stemmen kreeg. Hiernaast lijkt het verschil tussen de republikeinse stemmen en de democratische stemmen in 2016 heel dicht bij elkaar te komen.


Volgens de polling staat Biden op dit moment 3.1 punt voor, waarbij slechts 6 pollsters zeggen dat deze staat naar Trump zou gaan. In 2016 stond Hilary tot begin oktober voor en maakte Trump in de laatste maand een flinke comeback wat hem de staat opleverde. Trump moet volgens de polls nog een hoop goedmaken, maar kijkend naar de voter registration lijkt er niks aan de hand. Waarbij opgemerkt moet worden dat de republikeinen edge in 2018 slechts 85k was.



2008: Repub edge over Dem: 96,335

Result: McCain wins by 195,404


2012: Rep edge: 168,061

Result: Romney wins by 208,422


2016: Rep edge: 148,291

Result: Trump wins by 91,234


2020: Rep edge: 113,098 (nog niet volledig, verwachting is 125k)


Wat ik als laatste nog wil opmerken over deze staat is dat Biden (43,7%) minder % stemmen kreeg in de primaries dan Hilary (57%). Er moet opgemerkt worden dat Biden meer tegenstanders had, maar beide streden tegen Bernie Sanders. Hiernaast kwam in 2016 nog 97% van de mensen stemmen en in 2020 nog maar circa 87%. Het lijkt dus dat de democraten in deze staat niet erg warm lopen voor Biden.


Op dit moment zit Unibet/888sport op 1,71 voor Biden en Betvictor/Paddypower zitten op 2,63. Iedereen kan zien dat de odds aan beide kanten te hoog zijn en hierdoor een gigantische surebet is ontstaan. Ben je het totaal niet met bovenstaande eens pak dan in ieder geval de surebet mee! Pinnacle zit in vergelijking op 1,65 om 2,26.


Mijn bet voor Arizona wordt toch weer een Trump win op basis van het verleden, de geregistreerde voters en het feit dat de odd echt veel te royaal is licht daar gewoonweg de value. Ik denk dat de polls nog wel dichter bij elkaar komen, waardoor het zelfs volgens de polls een 50/50 of 60/40 strijd wordt. Zelfs in dat laatste geval hebben wij met een odd van 2,62 een mooie valuebet te pakken. Als je alleen odd 2,5 kan spelen adviseer ik met 1,5 stake te spelen tot ongeveer 2,35 tot maximaal 2,25 en binnen die range slechts 1 stake.


1 punt op Republikeinen @2,62 Presidential State Winner - Arizona Betting odds (Betfair & Paddypower)

2 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

@datel13 een vraagje, ik zie de popular vote op @1.20 staan voor de democraten, en vraag me af of ik daar niet veel geld zou op inzetten. 2 weken voor de elections en Biden staat nationwide bijna 10% voor. H Clinton won de popular vote met 3 miljoen stemmen dus lijkt Biden me wat dit betreft wel safe te zitten. Of hij genoeg staten binnenhaalt lijkt me minder zeker, maar de popular vote moet hij toch rustig winnen lijkt me. Wat denk jij?

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

Ik zie dat de odds voor Trump op 2,70 staan. Waarom zegt mijn gevoel dat deze clown nog een keer gaat winnen? Wat is jullie idee?


0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Is een compleet gekkenhuis. Ik denk dat Joe biden gaat winnen maar dit is echt iets wat moeilijk te voorspellen is. Die Amerikanen zijn knettergek en er hoeft maar iets geks te gebeuren en opeens stemt een meerderheid op die Cowboy Trump. Ik blijf er vanaf

0 Vind ik leuk's

Een goede aflevering Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij.


Maar ik snap gewoonweg niet waarom de odds voor die clown zo hoog staat, zal vast gebaseerd zijn op peilingen maar ik denk serieus dat veel mensen hem nog een goede president vinden ook.


0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!


Op dit moment zit Unibet/888sport op 1,71 voor Biden en Betvictor/Paddypower zitten op 2,63. Iedereen kan zien dat de odds aan beide kanten te hoog zijn en hierdoor een gigantische surebet is ontstaan.


Niet echt gigantisch 30 x 1.71 versus 20 x 2.63 levert een marginale winst op. Ik ben het wel met je eens dat het tussen deze twee kandidaten gaat.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK


ik denk serieus dat veel mensen hem nog een goede president vinden ook.


Daar is geen twijfel over. Voor veel Amerikanen is het veel beter geworden. Meer werkgelegenheid, meer geld, minder import uit China, een muur voor Mexico, America First. En als dat in 'jouw' bubble het geval is ga je echt niet snel stemmen voor iemand die dat afbreekt. Zeker niet als dat sloppy-Joe is.

Merk op dat wij ook in onze media-bubble leven. Ons nieuws is ook gekleurd.

4 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ja je zou zeggen dat dit free money zou zijn. Alleen de opkomst voor Biden in de voorverkiezingen was echt heel laag. Hiernaast weet je niet in hoeverre corona een rol gaat spelen bij het stemgedrag van mensen. De democraten moeten de popular vote altijd hebben van een paar staten waarbij eigenlijk het wel duidelijk is dat het blauw is. Wat als mensen besluiten om daar maar is over te slaan aangezien zij kunnen denk ach deze staat wordt toch wel blauw. Kijkend naar de early votes valt het best tegen wat de democraten hier en daar laten zien. Ik zou mij er niet aan wagen. Zou nog eerdere een staat zoeken waar bijvoorbeeld het campagne team van de andere partij niet eens komt. Ik noem een Texas als voorbeeld.


@caantjes Een 3,63 % surebet is best wel flink en inderdaad met 50 euro levert het niks op. Echter, deze markten zijn zo groot je zou hier makkelijk een aantal duizend euro op kwijt moeten kunnen.



0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Ik zou verder nog wat bets willen zetten, maar kan niet echt de tijd vinden voor een uitgebreide analyse. Hierbij de bets.


0,5 punt op Republikeinen @2 Presidential State Winner - North Carolina (ik zou niet lager dan 2 adviseren)

1 punt op Republikeinen @2,87 Presidential State Winner - Pennsylvania (als je odd 2,5 krijgt dan zou ik halve punt zetten)

0,5 punt op Republikeinen @3,2 Presidential State Winner - Winconsin

0,5 punt op Republikeinen @3,5 Presidential State Winner - Nevada

0,5 punt op Republikeinen @3,5 Presidential State Winner - Minnesota


Kort maar krachtig:

Nort Carolina volgt eigenlijk altijd de uitslag van Florida, maar dan sterker. Aangezien ik verwacht dat Trump Florida wint gaat hij ook NC winnen. Hij is daar de afgelopen tijd veel geweest ook op campagne.


Deze verkiezingen lijken om Pennsylvania te gaan draaien. Trump kruipt in alle polls steeds dichterbij en is er ook gigantisch vaak op campagne. Bij de laatste campagne van Biden was er geen kip in Pennsylvania terwijl het bij Trump vol zat. Hiernaast is het een staat met veel fossiele brandstof werkgevers en werknemers en Biden is daar in zijn laatste debat niet heel handig over geweest.


Winconsin, Nevada, Minnesota zijn alle 3 staten die in 2016 naar Trump gingen. Trump is er zelf van overtuigd dat zij Nevada winnen. Wij hebben er maar 1/3 nodig om winst te maken hier.


Overigens lijkt ons Florida bet de goede kant op te draaien. Op dit moment zijn de Republikeinen favoriet bij de bookmakers en zou je je bet kunnen surebetten. Ook bij de gemiddelde polls staat Trump nu voor in Florida: https://www.realclearpolitics.com/epolls/2020/president/fl/florida_trump_vs_biden-6841.html


Iemand overigens een website gevonden waarbij je staten in combinatie kan zetten?


5 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Combineren is nergens mogelijk, vrees ik, Datel.


Bedankt voor tips en de uitgebreide uitleg 👍

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.