Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kunnen jullie ook switchen van Dollars naar Euro's?

Mijne heb ik ooit aangemaakt voor Pokerstars dus deze is in dollars ipv euro's, hetgeen best irritant is...
0 Vind ik leuk's
vivoex:
elpee:
Hallo,

Ik heb hier account aangemaakt, omdat hier een topic over Skrill bestaat in het Nederlands. Wel zo handig om op de voet te volgen wat jullie ervaringen zijn. Ik heb eigenlijk 1 concrete vraag omtrent Skrill en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Nu is het zo dat ik in een korte tijd redelijk wat geld op mijn Skrill rekening heb staan. Je kunt rustig stellen dat mijn skrill op dit moment een verkapte spaarrekening is geworden. Ik heb geen behoefte om het geld naar mijn bank te transfereren, klinkt jullie ongetwijfeld bekend in de oren ^^. Dit werkt overigens prima in combinatie met de uitstekend werkende prepaid Mastercard! Nu is mijn vraag of Skrill hier wellicht moeilijk over kan doen. Ik heb begrepen dat de mensen die Skrill gebruiken, de dienst over het algemeen gebruiken om relatief kleine bedragen te transferen en het niet als verkapte spaarrekening gebruiken zoals ik dat doe. Mijn vraag is: Is mijn geld veilig bij Skrill? En hier bedoel ik mee: Kunnen ze mijn account ineens bevriezen oid wegens (vage) policy redenen, omdat hen dat beter uitkomt? Ik verdien mijn centjes enkel met het spelen van poker en af en toe een sportbet. Jullie begrijpen ongetwijfeld dat ik zeer blij bent met mijn centjes en ik zie het niet graag ineens in een luchtbel veranderen! :-) Overigens is mijn account gevalideerd, dus wat dat betreft zit het snor. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Verder verloopt mijn interactie met skrill altijd prima. Mijn tip is om ze te contacteren via Twitter. Je hebt vaak binnen de dag nog een feedback vanuit hun kant.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Elpee


ik heb al 6 jaar een paar K op me skrill account staan. En gebruik ook me skrill kaart voor dagelijks betalingen. geen enkele probleem gehad ermee. nooit geblockt geweest of wat dan ook.




Bedankt voor je reactie. Dit klinkt mij als muziek in de oren! :-)

elloco:
Kunnen jullie ook switchen van Dollars naar Euro's?

Mijne heb ik ooit aangemaakt voor Pokerstars dus deze is in dollars ipv euro's, hetgeen best irritant is...


Je kan volgens mij niet switchen van valuta. Dus eenmaal een dollar account blijft een dollar account. Je kan overigens wel euro's storten op je account, maar hier betaal je exchange rates over, dus is niet aan te raden. Naar mijn weten mag je meerdere Skrill accounts beheren, dus je zou eventueel een nieuwe aan kunnen maken...
0 Vind ik leuk's
Ik heb zaterdag een storting gedaan naar skrill. Het is van m'n bank afgeschreven en niet op m'n skrill account bijgeschreven. Ik heb al een paar mails gestuurd maar daar reageren ze simpelweg gewoon niet op. Beetje vreemd. Weet iemand wat ik het best zou kunnen doen? Als ik overal een beetje lees moet ik bellen naar skrill, dit heb ik ook een paar keer geprobeerd maar het is steeds een verkeerd nummer. Weet iemand wat het goeie nummer van skrill is / hoe ik ze kan bereiken.
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
Ik heb zaterdag een storting gedaan naar skrill. Het is van m'n bank afgeschreven en niet op m'n skrill account bijgeschreven. Ik heb al een paar mails gestuurd maar daar reageren ze simpelweg gewoon niet op. Beetje vreemd. Weet iemand wat ik het best zou kunnen doen? Als ik overal een beetje lees moet ik bellen naar skrill, dit heb ik ook een paar keer geprobeerd maar het is steeds een verkeerd nummer. Weet iemand wat het goeie nummer van skrill is / hoe ik ze kan bereiken.
Alvast bedankt!


Mijn tip: maak je absoluut geen zorgen als het geen haast heeft en het een niet zo'n hoog bedrag is.
Heb dit al een keer of 10 gehad de afgelopen jaren. Als het bij je bank afgeschreven is, dan komt je geld waarschijnlijk in de loop van de week op je Skrill account. Bij mij stond het er dan meestal 3 a 4 dagen later alsnog op. De overboeking van de bank naar skrill krijgt zoals alle betalingen een kenmerk mee. Zodra hij bij Skrill vertraagd binnenkomt verwerken ze het gewoon en staat je geld er alsnog op. :)

PS. Dit was bij mij het geval, dus kan niet garanderen dat het bij jou ook zo gaat. Maar qua omschrijving komt het precies overeen met mijn problemen soms :)

0 Vind ik leuk's
03060:
elinesperado:
Ik heb zaterdag een storting gedaan naar skrill. Het is van m'n bank afgeschreven en niet op m'n skrill account bijgeschreven. Ik heb al een paar mails gestuurd maar daar reageren ze simpelweg gewoon niet op. Beetje vreemd. Weet iemand wat ik het best zou kunnen doen? Als ik overal een beetje lees moet ik bellen naar skrill, dit heb ik ook een paar keer geprobeerd maar het is steeds een verkeerd nummer. Weet iemand wat het goeie nummer van skrill is / hoe ik ze kan bereiken.
Alvast bedankt!


Mijn tip: maak je absoluut geen zorgen als het geen haast heeft en het een niet zo'n hoog bedrag is.
Heb dit al een keer of 10 gehad de afgelopen jaren. Als het bij je bank afgeschreven is, dan komt je geld waarschijnlijk in de loop van de week op je Skrill account. Bij mij stond het er dan meestal 3 a 4 dagen later alsnog op. De overboeking van de bank naar skrill krijgt zoals alle betalingen een kenmerk mee. Zodra hij bij Skrill vertraagd binnenkomt verwerken ze het gewoon en staat je geld er alsnog op. :)

PS. Dit was bij mij het geval, dus kan niet garanderen dat het bij jou ook zo gaat. Maar qua omschrijving komt het precies overeen met mijn problemen soms :)



Ja ik hoop het maar, ik heb al aardig wat geduld gehad.. Het is bijna al een week verder.
0 Vind ik leuk's
Heb je wel een mail gehad dat je mail aangekomen is? Heb het zelf ook paar keer gehad gewoon netjes gemaild daarna stond het weer netjes erop.

het niet aangekomen is kan komen je te snel ideal weg gedrukt heb naar je betaling.
0 Vind ik leuk's
rollings:
Heb je wel een mail gehad dat je mail aangekomen is? Heb het zelf ook paar keer gehad gewoon netjes gemaild daarna stond het weer netjes erop.

het niet aangekomen is kan komen je te snel ideal weg gedrukt heb naar je betaling.


Nee, ik heb meerdere malen gemaild. Niet een mailtje gekregen dat mijn mail is aangekomen. Ik denk ook dat dat het probleem is geweest, ik klikte het vrij snel weg (volgens mij nog voor bestelling afronden). Maar ik had wel betaald, en t is tenslotte van mijn rekening afgeschreven
0 Vind ik leuk's
Uitbetaling bij Ladbrokes via Skrill is momenteel niet mogelijk, iemand die mij hierover meer info kan geven? Hoelang is dit al? bedankt.
0 Vind ik leuk's
pitjes23:
Uitbetaling bij Ladbrokes via Skrill is momenteel niet mogelijk, iemand die mij hierover meer info kan geven? Hoelang is dit al? bedankt.


ik kon niet eens spelen bij Ladbrokes. Had toen gestort, bleek dat je als nederlander niet op voetbal kon wedden...
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
03060:
elinesperado:
Ik heb zaterdag een storting gedaan naar skrill. Het is van m'n bank afgeschreven en niet op m'n skrill account bijgeschreven. Ik heb al een paar mails gestuurd maar daar reageren ze simpelweg gewoon niet op. Beetje vreemd. Weet iemand wat ik het best zou kunnen doen? Als ik overal een beetje lees moet ik bellen naar skrill, dit heb ik ook een paar keer geprobeerd maar het is steeds een verkeerd nummer. Weet iemand wat het goeie nummer van skrill is / hoe ik ze kan bereiken.
Alvast bedankt!


Mijn tip: maak je absoluut geen zorgen als het geen haast heeft en het een niet zo'n hoog bedrag is.
Heb dit al een keer of 10 gehad de afgelopen jaren. Als het bij je bank afgeschreven is, dan komt je geld waarschijnlijk in de loop van de week op je Skrill account. Bij mij stond het er dan meestal 3 a 4 dagen later alsnog op. De overboeking van de bank naar skrill krijgt zoals alle betalingen een kenmerk mee. Zodra hij bij Skrill vertraagd binnenkomt verwerken ze het gewoon en staat je geld er alsnog op. :)

PS. Dit was bij mij het geval, dus kan niet garanderen dat het bij jou ook zo gaat. Maar qua omschrijving komt het precies overeen met mijn problemen soms :)



Ja ik hoop het maar, ik heb al aardig wat geduld gehad.. Het is bijna al een week verder.


Het geld zal intussen wel op je account zijn bijgeschreven, maar contact ze voortaan via Twitter (@ask_skrill). Je hebt vaak binnen 24 uur antwooord!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.