Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
vinnie:
Ben benieuwd of iemand kan bevestigen of het %1,8 of €1,80 is.
In ieder geval bedankt voor je bericht ;)

€2,95 dus, ongeacht de hoogte van het bedrag dat je naar je bankrekening over wilt schrijven. Vroeger was het als ik het me goed herinner inderdaad €1,80, maar dat is dus veranderd. Zelf gebruik ik echter altijd de Skrill Card.
Ik ben net als Teun1312, TomFCDB en MarkHave dik tevreden over Skrill! :)

Bij mij is uitbetalen naar bank nog steeds €1.8
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
Als je met 10tjes wedt, dan kun je idd beter Ideal (storten) + bankoverschrijving (opnemen) gebruiken. Deze methode is vrijwel bij elke bookmaker mogelijk, dus ook Unibet.

En het opnemen (bankoverschrijving) is kosteloos?
Zoja, waarom doen mensen dat niet en gebruiken veel mensen skrill?
0 Vind ik leuk's
markhave:
jeroenunibet81:
vinnie:
Ben benieuwd of iemand kan bevestigen of het %1,8 of €1,80 is.
In ieder geval bedankt voor je bericht ;)

€2,95 dus, ongeacht de hoogte van het bedrag dat je naar je bankrekening over wilt schrijven. Vroeger was het als ik het me goed herinner inderdaad €1,80, maar dat is dus veranderd. Zelf gebruik ik echter altijd de Skrill Card.
Ik ben net als Teun1312, TomFCDB en MarkHave dik tevreden over Skrill! :)

Bij mij is uitbetalen naar bank nog steeds €1.8

Ja maar als het goed is heb je een mail ontvangen waarin staat dat na 60 dagen de tarieven en regels wat veranderen, daarbij hoort die verandering van €1,80 naar €2,95 volgens mij.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
vinnie:
ginryuu:
Als je met 10tjes wedt, dan kun je idd beter Ideal (storten) + bankoverschrijving (opnemen) gebruiken. Deze methode is vrijwel bij elke bookmaker mogelijk, dus ook Unibet.

En het opnemen (bankoverschrijving) is kosteloos?
Zoja, waarom doen mensen dat niet en gebruiken veel mensen skrill?

Sommige mensen hebben bijvoorbeeld accounts bij 10/20 bookmakers. Wanneer je gebruik maakt van Skrill, kan je (bijna altijd) kosteloos geld rondsluizen van de ene naar andere bookmaker, zonder dat je een week moet wachten voor je geld op je bankrekening staat (y)
0 Vind ik leuk's
Plus het feit dat het geld zo dus niet op je bankrekening komt, wat niet nadelig is, zeker voor de meer gevorderde wedder (fiscus e.d.)
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de uitleg allemaal, het is allemaal een stuk duidelijker geworden.
De kans dat ik honderden euro's winnen is behoorlijk klein, dus ik doe het voorlopig nog met bankoverschrijving.
Bedankt! (y)
0 Vind ik leuk's
Vraagje, ikzelf heb geen moneybookers account, maar mijn vriendin wel. Is het mogelijk om via haar account naar mijn unibetaccount te storten? Of moeten de gebruikers bij beiden identiek zijn?
0 Vind ik leuk's
Ik weet niet in hoeverre Moneybookers/Unibet daar problemen om maakt. Maar het beste is toch om je eigen Moneybookers aan te maken (is gratis), daarmee voorkom je problemen vanwege verschillende 'identiteiten' (Emailadres/naam etc.), als Unibet zo mierenneukerig gaat doen.
0 Vind ik leuk's
Ja je kunt beter zorgen dat alles klopt en een eigen MB is zo gemaakt.
Ik heb af en toe al problemen doordat mijn tweede geboortenaam mijn roepnaam is, beter dat ik me registreer met mijn eerste geboortenaam, voorkomt gezeik. Laat staan als je me de account van je vriendin aan de haal gaat.
0 Vind ik leuk's
roaldd:
Plus het feit dat het geld zo dus niet op je bankrekening komt, wat niet nadelig is, zeker voor de meer gevorderde wedder (fiscus e.d.)

Je geeft aan dat het niet op je bankrekening staat dat het een voordeel is, maar je staat wel geregistreerd bij een Bookmaker. Worden Bookmakers zoals Unibet, Bwin, Sbobet niet gecontroleerd dan?
Ik wil ook een Moneybookers account aanmaken en een pas erbij nemen, want dan kun je toch gewoon pinnen bij Rabobank etc.?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.