Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb net een Moneybookers account aangemaakt, gelijk een pas aangevraagd, maar er staat bij transacties -10 en heb net 20 euro gestort en er staat dat er 20 euro op mijn account staat.
Hoe kan dit?
En over Sbobet weet iemand wat hier de limieten zijn?
0 Vind ik leuk's
He jongens! vraagje: Ik heb geld opgenomen van moneybookers naar mijn bankrekening.
Hoelang duurt zoiets ?
Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
wie kan me helpen,ik heb een skrill card en wil wat gokken waar kan ik dat doen,
gr dombo 34
0 Vind ik leuk's
Voorheen had ik een account bij Moneybookers (MB) en wilde mij registeren bij Skrill, maar omdat ik al een account had bij MB kon dit niet (emailadres was al bekend). Ik kon inloggen met mijn MB gegevens. Echter deze was ik kwijt. Via lost password kreeg ik geen mail om het wachtwoord te herstellen en ook op een mailtje naar Skrill kreeg ik geen respons.
Kan mij iemand helpen?
Ik zie toch wel voordelen in het gebruik van Skrill
0 Vind ik leuk's
Mail is ruim twee weken geleden gestuurd. In die mail heb ik ook een kopie van mijn paspoort meegestuurd.
0 Vind ik leuk's
Op de eerste pagina staat dat ze via de mail traag reageren, misschien via de telefoon proberen.
0 Vind ik leuk's
Bij mij doet het telefoonnummer het niet. Emailservice is erg traag.
0 Vind ik leuk's
Wie kan mij helpen, ik heb een skrillcard met 10 euro erop en wil deze gebruiken om online te wedden op wedstrijden maar ik weet op geen mogelijkheid deze in te wissellen,
gr Richard
0 Vind ik leuk's
Ook hier tegenwoordig wat problemen met Skrill. Had contact met ze opgenomen voor een probleem met mijn account, maar mooi geen reactie. Iemand een idee?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Zit al een maand of twee te wachten op een reactie. Gelukkig wist ik mijn password weer
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.