Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sinds vandaag zijn mijn problemen ook opgelost met Skrill. Had contact met mijn bookmaker opgenomen dat het zolang duurde (SBObet voor de geinteresseerden). Ik heb aan hun gevraagd of ze contact met Skrill wouden opnemen om zo mijn probleem op te lossen, deed het namelijk wel via Sbobet ;). Dit hebben ze gedaan waarna er na enkele dagen al reactie was van beide kanten en het allemaal opgelost was, de withdraw duurde dan ook slechts uren, waarmee ik zeer tevreden ben! SBObet, top service!
Ik heb overigens ook de Skrill card in mijn bezit. Gebruik hem niet erg vaak maar is wel degelijk handig in sommige situaties. Moet nu eerlijk zeggen dat er al een laagje stof op aan het groeien is helaas. Bij mij ging het verifieren van bank/adres allemaal wel aardig soepel! :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Wat is nou beter in gebruik?
Ik wil het eigenlijk eenmalig gebruiken om geld van mijn betclic account af te halen.
Ben helemaal klaar met deze bookmaker namelijk.
Iemand advies ?
0 Vind ik leuk's
ik wilde de skrill kaart gebruiken bij bol.com maar hij accepteerd deze niet terwijl er wel geld opstaat weet ieman d hoe dit kan
gr richard
0 Vind ik leuk's
Gewoon mastercard Dombo... en dan je code.. simpel as that.
0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
http://www.dhgate.com/ accepteert ook skrill en heeft gratis verzending..
0 Vind ik leuk's
2 vraagjes:
1) Klopt dit dat je 5,5% moet betalen als je een paysafe kaart wil gebruiken om geld up te loaden?
2) Kun je geld laten storten op een rekening die niet dezelfde naam heeft? Ik zou deze op mijn vriendin haar rekening laten storten en niet die van mij. lukt dit? Omdat geld uploaden wel via dezelfde naam moet zijn.
mvg
0 Vind ik leuk's
dbuffel:
2 vraagjes:
1) Klopt dit dat je 5,5% moet betalen als je een paysafe kaart wil gebruiken om geld up te loaden?
2) Kun je geld laten storten op een rekening die niet dezelfde naam heeft? Ik zou deze op mijn vriendin haar rekening laten storten en niet die van mij. lukt dit? Omdat geld uploaden wel via dezelfde naam moet zijn.
mvg

1) Dat klopt.
2) Je kan alleen geld uitbetalen naar je eigen bankrekening (die op jou naam staat).
0 Vind ik leuk's
-
Ik heb zaterdag een uitbetaling van 300 aangevraagd naar mijn bank. Ik heb het eerste mailtje ontvangen van Skrill, maar het tweede mailtje van "your withdrawal has been processed" heb ik niet ontvangen. Normaal zou ik die al maandag gehad moeten hebben. Heb al gemaild, maar nog geen antwoord. Weet iemand een oplossing? Iemand eerdere ervaringen gehad dat het tweede mailtje achterwege bleef?

bedankt :)

EDIT: Toeval, 2 minuten na dit bericht krijg ik het bewuste mailtje XD
0 Vind ik leuk's
Hoi,

Heb ff een vraagje. Ik wil snel wat geld oversluizen van de ene nr de andere booki. Daarvoor zou ik pay pall of skrill aanmaken. Maar moet ik dan ook mn rekeningnummer en al mn gegevens doorgeven?

Greets
0 Vind ik leuk's
ja want die gaan je ook na met kopie id enzo dus voor je skrill kan gebruiken moet je dus alles invullen en doorsturen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.