Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heren,

Ik ben zo stom geweest om mijn card te blokkeren, skrillcard. Heeft iemand een idee of ik dan een nieuwe kaart moet aanvragen of dat ze m kunnen unlocken? De helppagina geeft geen duidelijkheid en de helpdesk is dicht , ik ben benieuwd. Hoelang duurt overmaken naar vankaccount?
0 Vind ik leuk's
frankvd:
Heren, Ik ben zo stom geweest om mijn card te blokkeren, skrillcard. Heeft iemand een idee of ik dan een nieuwe kaart moet aanvragen of dat ze m kunnen unlocken? De helppagina geeft geen duidelijkheid en de helpdesk is dicht , ik ben benieuwd. Hoelang duurt overmaken naar vankaccount?


Login op Skrill, geef je kaart op als 'gestolen/verloren' en je krijgt binnen enkele dagen een nieuwe toegestuurd. Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
frankvd:
Heren,
Hoelang duurt overmaken naar vankaccount?


Het overmaken naar bankrekening duurt 2 tot 5 werkdagen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Goedenavond mede-leden

Omdat ik tegenwoordig aardig met mijn br aan het schuiven ben naar verschillende bookmakers, heb ik van Skrill een bericht gekregen dat ik nu Bronze VIP member ben. Hiervoor moet je je wel weer aanmelden maar kun je punten sparen. Zijn er meer leden die dit hebben en die de keuze hebben gemaakt om de punten te sparen?

Mvg
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
In hun VIP gedeelte staat alles uitgelegd. Zelf geen ervaring mee, toch lijkt mij duidelijk dat inschrijven als Vip member alleen maar voordelen oplevert tov niet aanmelden als Vip member.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik merkt dat het gebruikt van Srill / moneybookers steeds lastiger wordt. Van de laatste 9 upload naar mijn account via I-deal zijn er 3 niet aangekomen en worden vervolgens ook niet automatisch bijgeschreven. Als ik hier een vraag over stel krijg ik antwoord dat ik informatie moet bijvoegen via de bijlage optie.
Gemiddeld duurt het 3 dagen voordat ik een reactie krijg en het vervolgens een keer bijgeschreven wordt.

Het lijkt me dat dit niet de bedoeling dat dit niet automatische bijgeschreven wordt (en een soort van ergens blijft hangen bij hun) en ik vervolgens allemaal dingen moet doen om het weer in mijn account te krijgen. Dat dit een soort van mankement is in hun systeem kan ik geloven maar dat het 3 tot 4 dagen duurt voordat ik een reactie krijg vind ik wel heel kwalijk !!


Heeft iemand ook ervaren dat de service / gebruiksgemak van Skrill behoorlijk is gedaald ?

Heeft er iemand een tip voor een betrouwbare snelle internetrekening met behoorlijke klantenservice ?

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
@Martijn1986: Toevallig heb ik laatst ook een keer gehad dat het erg lang duurde voordat mijn storting (via Ideal) op Skrill stond. Ik heb toen per mail gevraagd hoe het zat. Daar heb ik nooit antwoord op gehad maar enkele dagen later stond het gewoon op Skrill. Dit hoort natuurlijk niet zo te gaan, maar uiteindelijk komt het altijd wel goed.

De overige transacties (van skrill naar bookmaker en andersom) gaan eigenlijk wel altijd zeer snel. Als het langer duurt ligt het meestal aan de bookmaker. Als het goed is hoef je niet zo vaak (of nooit) te storten op je skrill ;-) dus ik ben wel tevreden over Skrill. Ik hoop natuurlijk wel dat ze de stortingen verbeteren en (sneller) reageren op vragen van klanten.
0 Vind ik leuk's
@Multimaker: Dank voor je reactie, in ieder geval goed dat het automatisch wordt bijgeschreven dat is weer een gerust stelling :p

Over dat uploaden naar Skrill heb je wel een punt ! Ik laat de centjes redelijk vaak van Skrill naar mijn bankrekening gaan en de omgekeerde kant.
Ik ben aan het twijfelen om z`n mastercard van hun te nemen zodat ik het echt als een bankrekening kan gaan gebruiken.

(ben aan het twijfelen omdat in mijn ogen de service achteruit gaat (gelukkig hebben ze de notitie dat ze binnen 24 uur antwoorden verwijderd zag ik haha))
Ik vind dit erg belangrijk, de service, net zoals de geloofwaardigheid van een bookmaker, het uitbetalen, alles moet soepel verlopen anders schakel ik direct over naar een anderen !

Storten en uitbetalen via Skrill is inderdaad goed geregeld en voorkomt veel vervuiling van mijn bankrekening
0 Vind ik leuk's
martijn1986:

Ik vind dit erg belangrijk, de service, net zoals de geloofwaardigheid van een bookmaker, het uitbetalen, alles moet soepel verlopen anders schakel ik direct over naar een anderen !

Storten en uitbetalen via Skrill is inderdaad goed geregeld en voorkomt veel vervuiling van mijn bankrekening


Hierin geef ik je enorm gelijk, als ze niet betrouwbaar zijn of erg traag met uitbetalen dan denk ik altijd dat ze er met mijn geld vandoor gaan. Ik stort ook alleen bij veilige bookmakers die niet traag met geld stortingen/uitbetalingen zijn en een goede klantenservice hebben!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.