Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over Moneybookers / Skrill

Goedemiddag!
Ik ben nieuw met moneybookers, maar volgens vele van jullie is dit aan te raden om te gebruiken bij online gokken. Nu heb ik nog een paar vragen over skrill.
- Klopt het als je een account aanmaak, dat je dan €10 jaarlijks moet betalen?
- Klopt het dat als je geld gewonnen heb en het bedrag op Skrill overboek en daarna naar je bankrekening, dat je dan 1,8% moet betalen op het bedrag dat je naar je rekening stort?
- Daarnaast zou ik graag jullie persoonlijke (indien je bij Skrill zit) ervaringen horen over Skrill.
Alvast bedankt voor de moeite!
Groet,
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vinnie
Country flagvinnie in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
in 26-09-2013 11:06 Storten, inzetten en uitbetalen
213 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik raad je zeker aan om zo'n mastercard te nemen. Op die manier hoef je in principe nooit meer te storten op je normale bankrekening. Het alternatief is Neteller maar dat gebruik ik niet dus daar kan ik niets over zeggen. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over Skrill.
0 Vind ik leuk's
Zijn er mensen die zijn ID kaart op hebben moeten sturen?

Ik heb het een paar maanden geleden gemoeten nadat vrij ik veel geld tussen bookmakers geswitcht heb.
toen had ik er nog €1000 opstaan en moest ik id opsturen anders kon ik lange tijd niks met mijn geld, natuurlijk gedaan met de schrik dat ik het anders kwijt was.nou kan ik zoveel transacties doen als ik wil.

Maar vraag me af of het normaal is? Nou hebben ze natuurlijk meer gegevens van me en ivm belangsting enzo.
Ik heb weer mooie winst geboekt op Unibet en twijfel hard of ik het weer op skrill moet zetten of netteller account aanmaken?

Graag jullie advies.
0 Vind ik leuk's
Vraagje: Ik heb vorige week tickets betaald met mijn Skrillcard. Dit is alleen 2x mislukt volgens de ticketshop, en dus heb ik het met iDeal voldaan. Nu zag ik vandaag op mijn Skrill account nog steeds staan dat het geldbedrag van de tickets niet beschikbaar is. Dit omdat Skrill wacht op de withdraw van de ticketshop denk ik. Omdat het betalen van de tickets mislukt is moet dat toch geannuleerd worden? Wanneer is dat geld weer beschikbaar en heeft iemand dit eens eerder gehad?
0 Vind ik leuk's
junkie:
Vraagje: Ik heb vorige week tickets betaald met mijn Skrillcard. Dit is alleen 2x mislukt volgens de ticketshop, en dus heb ik het met iDeal voldaan. Nu zag ik vandaag op mijn Skrill account nog steeds staan dat het geldbedrag van de tickets niet beschikbaar is. Dit omdat Skrill wacht op de withdraw van de ticketshop denk ik. Omdat het betalen van de tickets mislukt is moet dat toch geannuleerd worden? Wanneer is dat geld weer beschikbaar en heeft iemand dit eens eerder gehad?


Dat kan je het beste aan de klantenservice van Skrill vragen.
0 Vind ik leuk's
-
De klantenservice van skrill is echt een ramp. Je kunt alleen via een bepaald systeem een soort bericht achter laten op hopen dat zij reageren...
0 Vind ik leuk's
Hoe kan je de klantenservice van Skrill het beste bereiken?
Iemand nog een tip?

Heb geld overgemaakt via Ideal maar is nooit op mijn account bijgeschreven. Best ernstig omdat het wel van mijn bankacount is afgeschreven.
Ze reageren gewoon niet op mails.
0 Vind ik leuk's
jstyle99:
Hoe kan je de klantenservice van Skrill het beste bereiken?
Iemand nog een tip?

Heb geld overgemaakt via Ideal maar is nooit op mijn account bijgeschreven. Best ernstig omdat het wel van mijn bankacount is afgeschreven.
Ze reageren gewoon niet op mails.


Dit heb ik ook een keer gehad met een storting via skrill naar napoleongames. Ik kreeg ook geen reactie van de klantenservice.
Na een week ongeveer stond het ineens wel op mijn account, wel op mijn skrillaccount dan.

Hoop voor je dat dit bij jou ook zo is
0 Vind ik leuk's
Hallo,

heb zojuist een storting gedaan van mijn bank met ideal naar mijn skrill account, echter heb ik niks ontvangen op mijn skrill account.... Wat kan ik nu doen? Heb al een mailtje gestuurd.. Erg vreemd.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
jeffreythespartaan:
Hallo,

heb zojuist een storting gedaan van mijn bank met ideal naar mijn skrill account, echter heb ik niks ontvangen op mijn skrill account.... Wat kan ik nu doen? Heb al een mailtje gestuurd.. Erg vreemd.


Ik zou het nog even afwachten en anders kent geloof ik voetbalwedden nog wel een contactpersoon van skrill. Mocht het vandaag nog niet opgelost worden dan zal ik ook even navraag gaan doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
jeffreythespartaan:
Hallo,

heb zojuist een storting gedaan van mijn bank met ideal naar mijn skrill account, echter heb ik niks ontvangen op mijn skrill account.... Wat kan ik nu doen? Heb al een mailtje gestuurd.. Erg vreemd.


Ik zou het nog even afwachten en anders kent geloof ik voetbalwedden nog wel een contactpersoon van skrill. Mocht het vandaag nog niet opgelost worden dan zal ik ook even navraag gaan doen.


Heb bericht van ze ontvangen dat ik een printscreen moest sturen van mijn overboeking. Inmiddels gedaan en afwachten...
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.