Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeroenunibet81
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Inderdaad! Zag dat Helsingborg maandag weer thuis speelt. Wat denk je van die wedstrijd?
0 Vind ik leuk's
Heb daar eerder vandaag al de over 2.5 gepakt tegen 2.04 bij Marathonbet. Odd is inmiddels al gedaald naar 1.95. Nog steeds goed te spelen overigens maar die 2.04 was mijns inziens echt een must play. Normaal gesproken ben ik niet zo van het early plaatsen van bets omdat je weinig teamnieuws hebt maar tegen deze odd vond ik dat het risico wel waard.
0 Vind ik leuk's
Limiet 2 euro 52, fijn hoor dat Marathon ;-)
0 Vind ik leuk's
Wat denk je vrijdag van:
Mjällby - Malmo
Over 2.5 @ 2.17 ?
Mjallby dit seizoen 16 voor 10 tegen in 8 duels
Malmo dit seizoen 12 voor en 7 tegen in 8 duels
0 Vind ik leuk's
Heb die inderdaad ook al gepakt onzemichael @ 2.22. Kans zit er zeker in dat die wedstrijd over gaat maar plaats pas een bet met onderbouwing hier als er wat meer teamnieuws bekend is. Vind het zonde om hier alvast een bet te plaatsen en dat mensen hem dan volgen terwijl er nog het een en ander kan gebeuren. Dat ik dat risico nu zelf loop, neem ik voor lief.
19.00 uur:
GAIS-Ljungskile: over 2.5 goals @ 1.87 (Betsson) 4/10
Even eentje zonder grote voorbeschouwing wegens tijdgebrek. Beide teams missen een verdediger (Floren bij GAIS en Andersen bij Ljungskile). In maart speelden ze nog voor de beker tegen elkaar (2-1 voor GAIS toen). GAIS aanvallend vrij sterk maar defensief kwetsbaar.
0 Vind ik leuk's
Rapido, ik lees je tips en speels ze vaak met je mee...wat ik me afvraag hoe komt het dat je zo goed ingevoerd bent in de zweedse competitie? gewoon intresse hoor.. :d
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Wat denk je vrijdag van:
Mjällby - Malmo
Over 2.5 @ 2.17 ?
Mjallby dit seizoen 16 voor 10 tegen in 8 duels
Malmo dit seizoen 12 voor en 7 tegen in 8 duels

Heb ook ff gekeken en ik denk dat die odd gebaseerd is op het aantal doelpunten wat Malmo in uitwedstrijden scoort en dan met name tegen de grotere tegenstanders.
Desalniettemin vind ik 2.22 nog steeds bij 12bet te hoog, dus pak ik die 4/10.
0 Vind ik leuk's
rapido768:
19.00 uur:
GAIS-Ljungskile: over 2.5 goals @ 1.87 (Betsson) 4/10
Even eentje zonder grote voorbeschouwing wegens tijdgebrek. Beide teams missen een verdediger (Floren bij GAIS en Andersen bij Ljungskile). In maart speelden ze nog voor de beker tegen elkaar (2-1 voor GAIS toen). GAIS aanvallend vrij sterk maar defensief kwetsbaar.

Heb wel ff getwijfeld, maar ja ik speel alles met je mee dus deze ook.
Pinnacle ging vanmiddag omhoog vandaar.
0 Vind ik leuk's
Ik GAIS-Ljungskile ook 'maar' met 4 units knight. GL!
@ bakkertje, ik volg de Zweedse competitie (met name Allsvenskan) al een aantal jaar. Het grote voordeel van internet. Haal daar resultaat uit dus blijf dat doen. Voor bookies vaak een ietwat onbekendere competitie dan bijv. Premier League, Bundesliga of Primera Division.
0 Vind ik leuk's
Morgen 19.00 uur:
Rantie (Malmo) to score @ 3.40 (Unibet) 3/10
Mjallby-Malmo. Ik verwacht wel wat doelpunten in deze wedstrijd. Mjallby presteert boven verwachting en het is wachten op het moment dat zij minder gaan presteren. Het momentum ligt natuurlijk wel bij Mjallby maar Malmo is normaal gesproken het team met de betere spelers. Zoals ik al eerder schreef is Rantie een goede spits en mijns inziens ideaal voor uitwedstrijden. Snel, lastig van de bal te krijgen en doelgericht. Bij Mjallby keren eerste keeper Asper en centrale verdediger Arokoyo terug in de selectie. Morgen ontbreekt wel centrale verdediger Sudic. Hij is gehuurd van Malmo en in de huurovereenkomst is opgenomen dat hij niet tegen Malmo mag spelen. Zijn vervanger zal hoogstwaarschijnlijk Cederberg zijn die afgelopen week ook Arokoyo verving. Weersvoorspelling voor Sölvesborg is prima. GL!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.