Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Win 90% van je weddenschappen

Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.

Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.


Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.

Succes met de Dev-meth.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar devito
Country flagdevito in 19-11-2020 14:57 Voetbal
in 19-11-2020 14:57 Voetbal
50 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Verdere uitleg, zoals ik het doe:


Interval 00-30 bet ik op over 0,5

Kort erna bet ik op ht over 0,5

=> Dan heb je al 2 bets waar je mee kunt winnen.


Stel dat het na 30 min 0-0 is.

Dan heb je de ht bet nog en voeg je er de interval 30-60 aan toe met een over 0,5.

=> Dan heb je voortdurend 2 bets staan voor over 0,5.


Daarna bet ik op 3e interval of soms FT als de odd goed is.

=>Zorg dat je bij een volgende intervalbet je wint als er gescoord wordt. Dus leer je stake te verhogen om eerdere bets te coveren!

Voordeel is, dat je actief bet tot er gescoord wordt. Wordt er gescoord? WIN je.

Voordeel: de odds waarmee je wint zijn veel beter, zeker als je over 0,5 bets overlappen.

Je hebt altijd een prima odd!


Let wel op, laatste interval 60-90 zijn de odds mager. Dit los ik op door een 60-70 interval er tussen te plaatsen. Echt de moeite waard. Zodra er value komt op 60-90 plaats je die er bij.


Ik bet nu bij hoge uitzondering door tot over 1,5 als die winstkans groter is dan elke willekeurige volgende match. NIET de hele tijd doorbetten dus. Winnen is winst pakken en dank je wel zeggen. Hit and run dus

Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 15:01
1 Vind ik leuk's

Opzich een leuke strategie, alleen verhoog/verdubbel je continu de stake of? En als je een 0-0 hit, hoeveel moet je er weer 'goed' hebben om winst te pakken?

0 Vind ik leuk's

@kreggie


Stel je voor:


Odd 1.70 per keer dat je hem zet.. Ik kan met niet voorstellen dat de odds voor interval goals (30 minuten) hier ver boven liggen:

Laten we dan ook uitgaan van verdubbeling van de units


1: Eerste interval:

1 unit inzet

1,7 Units terug


2: HT goal

2 units inzet

+ 1 unit van de interval

3,4 units terug = 0,5 unit winst


3: kwartier na rust

4 units inzet

+ 2 + 1

6,8 units terug

-0,2 verlies


FT goal

8 units inzet

+4 +2 +1

13,7 terug

-1,3 verlies


Je zal dus moeten wachten op de odds >1.70 en dan nog pak je nooit veel winst.

1 keer fout gaan betekent dus ook gelijk 13 units verlies. Daar heb je toch wel 13 wedstrijden voor nodig om dit terug te verdienen

Bericht gewijzigd door deniocus op Thu 19 Nov 2020, 16:03
5 Vind ik leuk's

Zoals gezegd zijn er minder dan 10% 0-0's.

Helpt ook van tevoren in te schatten dat je niet elke match moet spelen, al probeer ik dit nu wel uit en ik moet zeggen naar tevredenheid!


Het staat je vrij om keuzes te maken:

  • tussentijds te switchen naar een under 0,5 om je winst alsnog veilig te stellen
  • je stakes wat minder te verhogen als een goal niet vroeg valt, zodat áls je een keer verliest, een deel van het geld terugkomt naast de winsten die je pakt.



Het gaat er om zo veel mogelijk matches te winnen en niet om halsstarrig élke match te moeten winnen. Als iemand je van tevoren zegt dat je met een over 0,5 in een match (zie huidige scoringslijst bij futbol24.com) en dat ruim meer dan 90% van de matches boven de 0,5 eindigen. Twijfel dan niet. En bet waarbij je je goed voelt. Dit systeem is mijns inziens beter dan welk andere strategie dan ook. Als je betten te gevaarlijk vindt heb ik een tip. Stop met betten.

Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 18:16
0 Vind ik leuk's

Wat je vergeet denocius, is dat als ik bijv als een interval op 1.90 odd staat, ik tevens een over 0,5 HT plaats. Vaak is het zo dat je dus tijdoverlappend bet en je 2 bets ineens goed hebt.


Ook plaats ik de 30-60 bet eerst met ht en op het eind rond 40e minuut nog eens. Extra bets en overlappende bets.


Daarnaast zijn odds bij live betting ALTIJD in beweging. Jij komt met statische voorbeelden, terwijl odds in verloop van betten in beweging zijn. Naast dat je de overlappende bets negeert, die er wel degelijk telkens zijn, leg ik uit dat je volgende bet altijd winstgevend moet zijn. Dus je berekening klopt niet, tenzij je van een 0-0 uitgaat als FT. Ms kun je uitrekenen wat je telkens wint als er gescoord wordt op meerdere moment-mogelijkheden in de 1e ht al.


Zie verder mijn uitleg.

Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 20:03
0 Vind ik leuk's

Je moet helemaal niet je stake telkens verdubbelen, je zorgt er voor dat overlappende bets je helpen te winnen. Bij minuut 10-15 plaats ik ook een ht score. Na minuut 30 nog evt 0-0? Dan plaats je een interval 30-60. Ook dan heb je weer 2 bets open, ht en 30-60, waarmee je wint en helemaal niet hoeft te verdubbelen.


Ik geloof dat ik het nu duidelijk uitgelegd heb. Vertrouw je het niet. Probeer het eerst met kleingeld en leer hoe je volgende bet moet zetten om winnend te zijn.


Over 0,5 ft en winst maken is de opdracht. Live zetten is in bovenstaande uitleg winstgevend, pre match zetten of layen is dat niet of nauwelijks. Goals jagen op andere manieren is zeker niet winstgevend. Vereenvoudig het betten. Win met 1 goal ipv ingewikkelde bets over wie er gaat winnen of hoe vaak er gescoord moet worden voor jij je bet wint.


Ik heb het hier pas neergezet nu ik zie dat het winstgevend is.


Succes voor degenen die het proberen.

Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 20:04
0 Vind ik leuk's

Tip voor deniocus: probeer het met kleingeld of op papier eerst.

Zelfs of ms wel juist bij underploegen werkt het overigens ook goed. De odds zijn dan nog beter en een over 0,5 en zelfs ook een over 1,5 komen ook daar vaak genoeg voor.


0 Vind ik leuk's

Je zegt 'win 90% van je wedstrijden', maar dat percentage geldt natuurlijk alleen als je prematch inzet. Bij wedstrijden die in de 20e minuut nog 0-0 staan is het percentage wedstrijden dat ook in 0-0 eindigt natuurlijk al veel groter ;)

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Tja, als er in de 21e minuut gescoord wordt, pak ik 2x winst 00- 30 en HT.

Reken het uit zoveel je wilt, probeer het uit op papier en wen even aan de manier van spelen met de overlappende bets.


Zoek wel je matches uit en speel niet alles tot 90e minuut over 0,5. Doe op proef élke willekeurige match, het zal je meevallen.


Als je er niet in gelooft speel je under 0,5 ft voor prachtige odds ;)

Bericht gewijzigd door devito op Thu 19 Nov 2020, 20:00
0 Vind ik leuk's

In minuut 20? Dan zijn de odds 1.50.. Dat bedoel ik dus met die te lage odds..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.