Strategie: Win 90% van je weddenschappen
Aangezien minder dan 10% van de matches op 0-0 eindigen kan je 90+% van je matches winnen.
Je stalkt de match tot er een goal valt. Als een roofdier dat wacht tot zijn prooi zijn bord nadert. In plaats van er achter aan te jagen en je letterlijk kapot te rennen.
Betten tot de goal valt, betekent ophogen van je bet tot de over 0,5 valt. Ik kies daar voornamelijk de 3 intervals voor van elk 30 minuten. Je hoogt je bet zodanig op, dat als de goal valt, jij wint.
Succes met de Dev-meth.
Verdere uitleg, zoals ik het doe:
Interval 00-30 bet ik op over 0,5
Kort erna bet ik op ht over 0,5
=> Dan heb je al 2 bets waar je mee kunt winnen.
Stel dat het na 30 min 0-0 is.
Dan heb je de ht bet nog en voeg je er de interval 30-60 aan toe met een over 0,5.
=> Dan heb je voortdurend 2 bets staan voor over 0,5.
Daarna bet ik op 3e interval of soms FT als de odd goed is.
=>Zorg dat je bij een volgende intervalbet je wint als er gescoord wordt. Dus leer je stake te verhogen om eerdere bets te coveren!
Voordeel is, dat je actief bet tot er gescoord wordt. Wordt er gescoord? WIN je.
Voordeel: de odds waarmee je wint zijn veel beter, zeker als je over 0,5 bets overlappen.
Je hebt altijd een prima odd!
Let wel op, laatste interval 60-90 zijn de odds mager. Dit los ik op door een 60-70 interval er tussen te plaatsen. Echt de moeite waard. Zodra er value komt op 60-90 plaats je die er bij.
Ik bet nu bij hoge uitzondering door tot over 1,5 als die winstkans groter is dan elke willekeurige volgende match. NIET de hele tijd doorbetten dus. Winnen is winst pakken en dank je wel zeggen. Hit and run dus