Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Betfair beginners vragen

Ik heb een aantal vragen over Betfair.
Vragen:
1: Kan je combo's maken met bijvoorbeeld under 2,5 goals en -1 en winst (oid)?
2. Kan je systemen spelen zoals 3/4 etc?
3.
Ik neem Ajax-Feyenoord.
Ik weet 100% zeker dat feyenoord níet wint.
Dan moet ik dus eigenlijk Feyenoord layen toch?
4. Layen is dus dan als je vraag 3 erbij betrekt, hetzelfde als 1x dan toch? omdat je daarmee ook denkt dat het uitteam níet wint?
5. als je nou backt voor quote 1,5 op winst voor ajax en het staat meteen 1-0 voor het thuisteam, kan je dan bijv niet een bedrag uitcashen zoals bij unibet als je het bijvoorbeeld niet helemaal vertrouwt?
6. kan je ook backen en layen met dubbele kans of under 2,5 oid?
7. is er ook nog iets zoals marketpunten bij bwin oid ?
8. zijn er ook nog bonussen binnen betfair wanneer je een aantal bedragen hebt ingezet oid, dat je bijvoorbeeld in bepaalde 'klasse' komt en hier wat mee kan bereiken?
9. hebben jullie nog andere dingen te melden die ik niet heb gevraagd en je wel belangrijk vind voor mij dat ik moet weten?:)
Alvast bedankt! haaa,!!:)
Groet
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtimvvlaanderen
20-10-2011 20:00 in Bookmakers
43 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

betfair is een site waar je voornamelijk singles kunt spelen. Je kunt wel combi's maken (coupons heet het daar) maar tis niet zo gemakkelijk als bij unibet en Bwin. Volgens mij kun je alleen 1 X 2 combineren met 2 wedstrijden, maar ik weet niet hoeveel aanvraag hiervoor is.

1. volgens mij alleen 1 X 2 (via coupons)

2. nee

3. klopt, je moet dan fey layen. let wel op als feyenoord toch wint, dat je dit dan (3,50-1) x je inzet kwijt bent. Je zult dit bedrag dus op je bankroll moeten hebben staan.

4. klopt

5. na de 1-0 zal de quote dalen naar 1,15 ongeveer. Je kunt kiezen voor uitcashen, je krijgt meteen je inzet terug en 'de winst' pas na de wedstrijd. Ook al verliest ajax je krijgt dan nog hetzelfde bedrag als je ook zal krijgen als ajax gewonnen had.

Het tweede is dat je ajax gaat layen @ 1,15. Bij X of 2 speel je break-even en bij winst ajax maak je (1,50-1,15)x inzet winst.

6. Ja, Je zet bij dubbele kans gewoon in op 1 en een bedragje op X. Ook is er heel veel vraag en aanbod bij under 2,5.

7. Ja, Bij betfair betaal je 5% commissie over je winst en dit bedrag zal dalen wanneer je bedragen hebt ingezet. Ik betaal nu maar 4,91 % commissie.

8. Ik heb nog een vriendenbonus die wel interressant is, zie de tekst onderaan.

9. Lees meer hierover op: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/backen-en-layen

Ik heb een mooie vriendenbonus voor je op Betfair. Als je 35 euro stort met promotie code: K4K4FRHPK dan krijgen we beiden 35 euro bonus, wanneer je dit op een minimale quote van 1,20 hebt ingezet. Nu wil ik je natuurlijk als 'vriend' bedanken en stort ik ook nog eens 10 euro op je Moneybookers account. Dus voor 25 euro heb je 45 euro bonus!!

Edit door vw-crew:

Link naar betfair verwijderd. Eigen links zijn niet toegestaan. Hierboven staat je promotie code, dat vinden we geen probleem.

Bericht gewijzigd door wedden op di 31 aug. 2021, 10:34
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.