Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Maandelijkse voetbalwedden.net poker freeroll bij Bwin

Iedere eerste zondag van de maand zullen wij tot en met zondag 2 oktober 2011 een poker freeroll houden waar iedere gebruiker van Voetbalwedden.net gratis aan mee kan doen!
Freeroll gegevens
Toernooi naam: VoetbalWedden.Net Freeroll
Poker room: Bwin
Starttijd: 17.00 (Nederlandse tijd)
Toernooi type: Holdem Poker
Spelers per tafel: 10
Pauze: 5 minuten per uur
Blinds verhogen iedere: 10 minuten
Start chips: 2000
Deelnemers: iedereen die zich via deze pagina aanmeld (om gloryhunters te voorkomen)

Prijzen
Eerste prijs: 70 dollar (twee toernooi tickets: $50 en $20)
Tweede plaats: 40 dollar (ticket $30 en ticket $10)
Derde plaats: $25 (ticket $20 en ticket $5)
Vierde plaats: $15 (ticket $10 en ticket $5)
Vijfde plaats: $10 (ticket van 10 $)
De prijzen zullen als 'ticket' op je poker account worden gestort en niet als geld. Met deze tickets kan je toernooien bij Bwin spelen waar je wel echt geld kunt winnen.
Hoe kan ik meedoen:
1. Je hebt een account bij Bwin
2. Je hebt een poker account bij Bwin geregistreerd en je hebt een poker-nickname
3. Je hebt een account bij Voetbalwedden.net
4. Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s. 16:30 op onze website (voor jezelf houden aub!!)
6. Ga naar de pokerlobby van Bwin
7. Ga naar het toernooi 'VW.net Maandelijkse Freeroll'
8. Klik op "inschrijven" en geef het wachtwoor dop
9. Succes!!
Poker lobby van Bwin

Open de groene button

Bekijk het wachtwoord vanaf zondag a.s., 16:30

Overige data voor poker freeroll toernooien
- Zondag 4 september 2011, 17:00
- Zondag 2 oktober 2011, 17:00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 27-04-2011 09:55 Offtopic
in 27-04-2011 09:55 Offtopic
296 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dat ticket van 50 dollar is van mij (h) las vegas and WSOP 2011 here i come
0 Vind ik leuk's
Helaas dat ik komende zondag moet werken anders had ik weer meegedaan! succes aan alle deelnemers!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Te gek weer zal proberen om iedere freeroll te gaan spelen. De eerste freeroll was erg geslaagd helaas dat ik er snel uitlag maar zie uit naar de komende freerolls!
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ohhhhh dit wordt weer een waar VW spektakel! Kijk nu al uit naar de mooie gesprekken aan tafel! Watvoor bounty hebben de heren von loite en Vw_crew op hun hoofd staan dit keer? Von loite zal vast niet weer winnen :) yooo
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
sapstaaf:
Ohhhhh dit wordt weer een waar VW spektakel! Kijk nu al uit naar de mooie gesprekken aan tafel! Watvoor bounty hebben de heren von loite en Vw_crew op hun hoofd staan dit keer? Von loite zal vast niet weer winnen :)

Het voordeel van Bounty's is dat anderen meer risico nemen om de bounty te winnen. Als de bounty houder gewoon tight agressive speelt heeft deze grote kans om te winnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
We hebben het nog niet over een bounty gehad... iemand leuke ideeën voor een originele bounty want een geldprijs is ook zo afgezaagd.
Trouwens, iedereen moet wel van goede huize komen aangezien ik de vorige freeroll iedereen (op von loite na) heb verslagen :-)
Wie durft mij eruit te 'kegelen'?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mario ik doe het dit keer,meer ervaring nu, maar hoor dan, ik heb mijn gebruikersnaam van Bwin doorgegeven, en niet mijn pokernaam, want die is anders..
Is het goed?
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
Geweldig, het word zeker weer enorm leuk. :d
0 Vind ik leuk's
Kun je niet een regel maken, van minimaal aantal posts of iets in die richting?;)
0 Vind ik leuk's
super sunday (y)
Eerst voetbal kijken en dan pokeren :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.