Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Recap woensdagnacht: 0-1

Sharks vs. Avalanche: Over 5.5 goals @ 1.82 (Low) [3-2]


Ruim twee minuten speelden de Colorado Avalanche zonder goalie, maar kansen op de bepalende empty-netter werden helaas gemist.


Vannacht gaan de Conference Finals van start:

Boston Bruins vs. Carolina Hurricanes

0 Vind ik leuk's

Recap eerste wedstrijd Bruins vs Hurricanes:

Winnaar 1ste periode: Boston Bruins Draw No Bet @ 1.65 (Unibet, low) [1-1]


Dinsdagnacht:

Carolina Hurricanes vs. Boston Bruins


Vannacht een mooi duel. De Carolina Hurricanes hebben een enorm sterke thuisbalans ook in de play-offs, maar leden in Boston twee harde nederlagen. Voor beide teams valt zeker iets te zeggen.


0 Vind ik leuk's

Recap dinsdagnacht: 1-1


Bruins overleefden de storm in de 1ste periode en kwamen dankzij een 2-1 zege op matchpoint in deze series. Team total had ook winnend moeten zijn, want de Boston Bruins stonden begin van de 2e periode al op twee goals, vervolgens scoorden ze een afgekeurde goal die twee kanten op kon vallen en met vijf seconden op de klok werd er een 2-tegen-1-situatie met leeg doel op deze wijze uitgespeeld.


Boston Bruins @ 2.65 (Unibet, low)

Boston Bruins over 2,5 team goals @ 1.92 (Unibet, low)


Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 15 mei 2019, 08:37
0 Vind ik leuk's

De Boston Bruins kwalificeerden zich afgelopen nacht als eerste team voor de Stanley Cup Finals. Ik durfde een bet op dit duel uiteindelijk niet aan. De St. Louis Blues en San José Sharks mogen onderling uitmaken wie zich bij de Bruins zal voegen. Al kan het nog wel een aantal wedstrijden duren voordat de beslissing in deze series is gevallen.


Voor vannacht:

St. Louis Blues vs. San José Sharks

0 Vind ik leuk's

Recap vrijdagnacht: 1-0

De Blues kwamen vannacht op gelijke hoogte in de series tegen de Sharks. Hierdoor duurt het nog minimaal twee wedstrijden voordat het tweede team uit de Stanley Cup Finals bekend is. De eerste medium stake sinds lange tijd en gelukkig winnend.


St. Louis Blues in reguliere speeltijd @ 2.14 (Unibet, medium)

0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwing voor vannacht:

St. Louis Blues vs. San José Sharks


Naar onderstaande outright werd me gisteren gevraagd. In plaats van te wachten wie zich bij de Boston Bruins in de Stanley Cup Finals voegt, ligt er nu nog aardig wat value op Stanley Cup-winst van de Bruins.


Winnaar Stanley Cup: Boston Bruins @ 1.73 (William Hill, high)


De Boston Bruins hebben zich al enkele dagen voor kunnen bereiden op de Stanley Cup Finals en hebben dus ook de nodige rust, terwijl de St. Louis Blues en de San José Sharks nog strijden om een finaleticket. De rust van de Bruins kan misschien iets te lang zijn, omdat ze net in een flow zaten, maar over zeven wedstrijden moeten zij alsnog het verschil kunnen maken. Bovendien raakt hun tegenstander ook uit hun ritme, aangezien deeerste wedstrijd van de Stanley Cup Finals pas in de nacht van maandag 28 mei wordt afgewerkt.


Het ijshockeyteam uit Boston beschikt in de vorm van Tuukka Rask over de beste goalie tijdens de play-offs en heeft naast de Finse doelman ook de beschikking over andere spelers die al meer dan tien jaar bij de Bruins spelen, zoals Zdeno Chara, Patrice Bergeron, Brad Marchand en David Krejci.

De eerste lijn is misschien wel de sterkste van dit seizoen en ze hebben het defensief ook op orde.


Mochten ze de St. Blues treffen in de finale dan krijgen ze een team tegenover zich die veel minder ervaren is en vooral op de sterke defensie leunt. Rookie-goalie Jordan Binnington kreeg halverwege het seizoen de kans en maakt een ongelooflijk goede indruk. Mochten de San José Sharks daarentegen de 3-2 achterstand in de Conference Finals nog om weten te buigen en de finale bereiken, dan krijgen de Bruins een team met een enorm brede selectie tegenover zich, die het vooral van hun sterke aanvallende kwaliteiten moeten hebben. Er zijn alleen al wat pijntjes bij de Sharks en Martin Jones is geen betrouwbare goalie.

Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 22 mei 2019, 15:36
0 Vind ik leuk's

Wedstrijd één van de Stanley Cup Finals:

Boston Bruins vs. St. Louis Blues


0 Vind ik leuk's

Het tweede duel van de NHL Stanley Cup Finals:

Boston Bruins vs. St. Louis Blues


Recap wedstrijd één:

Boston Bruins incl. overtime @ 1.65 (Unibet, low)


Series bet: Boston Bruins - 1.5 games @ 2.28 (Unibet, low) [in afwachting]

Outright bet: Winnaar Stanley Cup: Boston Bruins @ 1.73 (William Hill, high) [in afwachting]

0 Vind ik leuk's


Recap woensdagnacht (2e wedstrijd NHL Stanley Cup Finals)

First goal DNB: Boston Bruins @ 1.70 (Unibet, low)

Boston Bruins incl. overtime @ 1.56 (Unibet, medium)


De Boston Bruins verloren in eigen huis met 3-2 via overtime. De drang van de St. Louis Blues om niet 0-2 achter te komen in de series was simpelweg groter dan die van de Bruins.


0 Vind ik leuk's

Het derde duel van de NHL Stanley Cup Finals wordt vannacht om 02:00 uur Nederlandse tijd afgewerkt in St. Louis:

St. Louis Blues vs. Boston Bruins

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.