Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League (voetbal)

De Champions League is al even aan de gang, er ontbrak alleen een topic rondom de Champions League 2019-2020. Ik heb hieronder alle wedtips uit de voorbeschouwingen onder elkaar gezet. Onderstaande onderbouwde wedtips zijn dus niet door mij maar door de tekstschrijvers gegeven. Mocht je de gehele voorbeschouwingen willen lezen, dat kan via de voorbeschouwingen pagina. a


De wedtips met een heb ik zojuist geplaatst bij respectievelijk Unibet & Sportsbet.io.


Lille - Ajax: X-Away win no bet

Ajax speelt natuurlijk altijd en overal voor de overwinning en is woensdagavond tegen het al uitgeschakelde Lille de logische favoriet. Vergeet echter niet dat ook een gelijkspel voor Ajax geen slecht resultaat zou zijn. Bij een punt op Franse bodem blijven de Amsterdammers sowieso in de top twee van groep H, en zouden zij over twee weken in eigen huis tegen Valencia af kunnen maken. De weddenschap X-Away win no bet @1.91 (Betsson, Betway, medium) is daarom in mijn ogen prima speelbaar. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.


Valencia - Chelsea: X-Away win no bet

Net als de bookmakers zie ik Chelsea als favoriet. Valencia heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar er zit in mijn ogen veel meer voetbal in het jonge elftal van Lampard. De bezoekers willen uiteraard winnen, al zouden zij ook met een gelijkspel ongetwijfeld prima kunnen leven. Chelsea neemt het in haar laatste groepswedstrijd immers op tegen het al uitgeschakelde Lille. X-Away win no bet @1.91 (Betway, medium) is daarom mijn weddenschap. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.


Barcelona - Borussia Dortmund

Beide teams kunnen beter dan zij tot dusver hebben laten zien. Voor de favorietenrol van Barcelona valt iets te zeggen, al liet Dortmund in de eerste wedstrijd tussen beide teams zien zich te kunnen meten met deze tegenstander. Die wedstrijd eindigde in 0-0, maar enkele goals hadden in dat duel wel kunnen vallen. Gezien het scorende vermogen aan beide kanten, en de defensieve absenties bij Barcelona, liggen enkele doelpunten in de lijn der verwachting, al staan de odds daarvoor vrij scherp. De odds voor thuiswinst staan iets te laag. 


Liverpool - SSC Napoli: Liverpool -1.5

Ik zie Liverpool als de torenhoge favoriet voor deze ontmoeting. De Engelsen winnen dit seizoen al hun thuiswedstrijden en krijgen het kwakkelende Napoli op bezoek. De Italianen wisten al zes wedstrijden niet te winnen. Liverpool kan bovendien met haar sterkste team aantreden en ik verwacht dat ze weinig moeite zullen hebben met Napoli. Ik durf er daarom wel een handicap op los te laten, waarvoor de value wat mij betreft erg hoog is.


RasenBallsport Leipzig - Benfica: Winst RB Leipzig + BTS

Leipzig is niet helemaal compleet, maar dat is de ploeg al enige weken niet. Aanvallend gezien zijn de Duitsers uitstekend in vorm. Ik zie de thuisploeg dan ook winnen, maar door de defensieve absenties bij de thuisclub moet Benfica in staat worden geacht een doelpunt te maken. Winst RB Leipzig + BTS @2,99 (Betway, medium). 


Genk - Salzburg: Beide ploegen scoren

De weddenschap die het meest in de lijn der verwachting ligt: beide ploegen scoren. Erg value ligt er niet op, maar de kans hierop is levensgroot. Salzburg scoort dit seizoen in elke wedstrijd met een gemiddelde van bijna vier goals per wedstrijd. Genk zal alles of niets moeten spelen, want als het niet wint, dan zit het Europese avontuur er definitief op. Dit is levensgevaarlijk tegen een counterploeg als Salzburg, maar er zit niets anders op. Salzburg heeft ook geen sterke defensie en moet bovendien met haar derde doelman aantreden. Afgelopen weekend leidde dit tot twee tegentreffers tegen laagvlieger Mattersburg.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 27-11-2019 15:26 Voetbal
in 27-11-2019 15:26 Voetbal
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Betbuilder vanavond:


Ajax to win, both teams to score, both teams over 3,5 corners en valencia most booking points @9,5

6 Vind ik leuk's

Verwachten jullie veel gele kaarten bij Ajax - Valencia? De belangen zijn enorm, echt is Turpin geen scheidsrechter die met gele kaarten strooit, toch?

1 Vind ik leuk's

Hieronder alle wedtips die tekstschrijvers van deze site voor alle alle geschreven voorbeschouwingen hebben gegeven. Ik heb voor de makkelijkheid maar even de links naar de volledige voorbeschouwingen er bij gezet. Weddenschappen die ik zelf ga spelen. Oja, alle credits naar de schrijvers van VW. Alle odds voor alle Champions League wedstrijden, check deze link.


Chelsea to win European Handicap -1 @ Unibet 1,55

Ajax - Valencia: X2Valencia to win 2,38 @ Unibet (gewoon als verzekering voor NL succes)


SSC Napels - Genk: Genk +2.5 @ 1.7 (BetVictor, medium stake)

Het zou een enorme verrassing zijn als Napoli in eigen huis niet weet te winnen van Racing Genk. Echter verkeert Napoli in een dramatische vorm en heeft het aan een puntje genoeg om de volgende ronde veilig te stellen. Dit lijkt me daarom ook geen recept voor een ploeg zonder vertrouwen om een ruime overwinning te boeken. Ik ben daarom geneigd om met een ruime handicap op Genk te gaan wedden. Zelfs met drie goals voorsprong hebben de bookies nog een prima quotering over voor Genk. 


Salzburg - Liverpool: Both teams to score @ 1.4 (Bet365, high stake)

In wedstrijden van Salzburg vallen dit seizoen gemiddeld vijf treffers. Bij Liverpool ligt dit gemiddelde op ruim 3,5. Er zijn wederom veel treffers te verwachten dus, en al helemaal doordat Salzburg absoluut moet winnen om nog kans te maken op de volgende ronde. Hierdoor zal er onvermijdelijk ruimte gaan ontstaan voor het supertrio voorin van Liverpool. Salzburg scoorde dit seizoen in elke thuiswedstrijd ten minste twee keer en op de wedstrijden tegen Napoli en St Pölten na zelfs in elke thuiswedstrijd ten minste drie keer. Hoeveel goals er precies vallen durf ik niet te voorspellen en de lijn ligt ook wel erg hoog. Ik ga daarom voor zekerheid en wed op een treffer van beide teams. Het moet wel heel raar lopen wil dat niet gebeuren. Om toch nog voldoende value te creëren, zet ik hoog in.


Chelsea - Lille: Chelsea wint & Beide teams scoren

Chelsea moet winnen om haar kansen op het bereiken van de knockout-fase in eigen hand te houden, en is tegen het al uitgeschakelde Lille natuurlijk de torenhoge favoriet. Toch zie ik Lille wel een doelpunt meepikken tegen de zwakke achterhoede van de Engelsen. De Fransen kwamen in drie van hun vijf Champions League-duels tot scoren. Alleen Ajax-doelman Andre Onana liet zich zowel uit als thuis niet passeren, al had Lille op basis van Expected Goals in beide duels (uit en thuis) eigenlijk wel een doelpunt verdiend. Ik zie daarom wel value in de weddenschap Chelsea wint & BTS @3.00 (Betway, low).


Ajax - Valencia: X-Home win no bet

Ajax is dinsdagavond uiteraard favoriet en zal ook tegen Valencia vol voor de overwinning gaan. Vergeet echter niet dat de Amsterdammers ook aan een gelijkspel voldoende hebben om te overwinteren in de Champions League, dus ik zie prima value in de weddenschap X-Home win no bet @1.80 (Bwin, high). Ajax is met spelers als Daley Blind, Nicolas Tagliafico, Dusan Tadic en Hakim Ziyech inmiddels gepokt en gemazeld in het Europese topvoetbal, dus ik verwacht dat de rood-witten dit varkentje wel gaan wassen. Bij een gelijkspel is deze weddenschap winnend, terwijl ik bij een thuisoverwinning mijn inzet terug krijg.


Borussia Dortmund - Slavia Praag: Winst Dortmund ah -1,5 @1,83

Slavia Praag liet in de eerste vijf wedstrijden zien een prima elftal te hebben. Toch zou het niet vreemd zijn als de Tsjechen dinsdag minder goed voor de dag zouden komen, nu uitschakeling een feit is. Dortmund heeft hoogstwaarschijnlijk een overwinning nodig. Die zege zie ik wel tot stand komen. Winst Dortmund ah -1,5 @1,83 (Pinnacle, medium). 


Inter - Barcelona: geen wedtips

Veel zal afhangen hoeveel spelers er rust zullen krijgen aan de kant van Barcelona. De odds voor thuiswinst zijn al behoorlijk gedaald. Als ook spelers als Luis Suarez, Antoine Griezmann en De Jong worden gespaard, ligt een thuiszege voor de hand. Zonder opstellingen zou ik echter nog geen bets plaatsen. 


Lyon - RasenBallsport Leipzig: RB Leipzig ah +0,25 @1,79

Lyon zal ook kijken naar wat er in de wedstrijd tussen Benfica en Zenit gebeurt. Mochten de Portugezen dat duel winnen, dan volstaat voor Lyon een gelijkspel. De Fransen zullen, bij een mogelijke (ruime) achterstand van Zenit niet alle risico's nemen om eerste te worden, met de kans dat men van Leipzig verliest en als derde eindigt. Livebets zijn mogelijk een goede optie in deze wedstrijd. Op voorhand geef ik de voorkeur aan Leipzig, dat kwalitatief meer in huis heeft dan de Fransen. RB Leipzig ah +0,25 @1,79 (Betvictor, medium).


Benfica - Zenit St. Petersburg: geen wedtips

Benfica weet dat het mimimaal met twee goals verschil moet winnen. Zenit zal ook letten op wat er in de wedstrijd tussen Lyon en Leipzig gebeurt. Als de Fransen op voorsprong staan, moet Zenit zelf ook winnen. Als Leipzig in Frankrijk op winst staat, is er voor de Russen geen noodzaak om voor de aanval te kiezen. Op voorhand is het dus lastig om bets te plaatsen.

Bericht gewijzigd door wedden op di 13 apr. 2021, 10:54
3 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Vanavond start van de knock out fase, hebben mensen nog tips?

0 Vind ik leuk's

Borussia Dortmund to score over 0.5 goals in each half @ 3.50

Betstars

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

PSG dnb liverpool dnb Spurs dnb enkel of combi

0 Vind ik leuk's

Gratis tip: vandaag om 12.00 uur de CL-loting en om 13.00 uur de EL-loting. Meteen de laatste van het seizoen.

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Zie hieronder de loting voor de kwartfinales:



En voor de halve finales:


Semi-final: Winner of quarter-final 1 v winner of quarter-final 3

Semi-final: Winner of quarter-final 2 v winner of quarter-final 4

Bericht gewijzigd door mvm123 op vr 10 jul. 2020, 10:39
0 Vind ik leuk's

PSG nu volgens Unibet (@4.50) de favoriet voor het winnen van de CL.

Bericht gewijzigd door mvm123 op vr 10 jul. 2020, 10:50
1 Vind ik leuk's
Op vr. jul.. 2020, 17:47 schreef mvm123:

PSG nu volgens Unibet (@4.50) de favoriet voor het winnen van de CL.

Er zit inderdaad wel value op de weddenschap France winning nation @7.00 (Betsson, low). PSG zit duidelijk aan de gunstige kant van het schema, wat bij winst op Atalanta staan de Fransen in de halve eindstrijd tegenover de winnaar van RB Leipzig - Atletico Madrid. En wie weet kan Olympique Lyon wel stunten met een weer fitte Memphis, dat in de return achtste finales een 1-0 voorsprong tegen Juventus mag verdedigen.

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op vr 10 jul. 2020, 11:46
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.