Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League (voetbal)

De Champions League is al even aan de gang, er ontbrak alleen een topic rondom de Champions League 2019-2020. Ik heb hieronder alle wedtips uit de voorbeschouwingen onder elkaar gezet. Onderstaande onderbouwde wedtips zijn dus niet door mij maar door de tekstschrijvers gegeven. Mocht je de gehele voorbeschouwingen willen lezen, dat kan via de voorbeschouwingen pagina. a


De wedtips met een heb ik zojuist geplaatst bij respectievelijk Unibet & Sportsbet.io.


Lille - Ajax: X-Away win no bet

Ajax speelt natuurlijk altijd en overal voor de overwinning en is woensdagavond tegen het al uitgeschakelde Lille de logische favoriet. Vergeet echter niet dat ook een gelijkspel voor Ajax geen slecht resultaat zou zijn. Bij een punt op Franse bodem blijven de Amsterdammers sowieso in de top twee van groep H, en zouden zij over twee weken in eigen huis tegen Valencia af kunnen maken. De weddenschap X-Away win no bet @1.91 (Betsson, Betway, medium) is daarom in mijn ogen prima speelbaar. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.


Valencia - Chelsea: X-Away win no bet

Net als de bookmakers zie ik Chelsea als favoriet. Valencia heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar er zit in mijn ogen veel meer voetbal in het jonge elftal van Lampard. De bezoekers willen uiteraard winnen, al zouden zij ook met een gelijkspel ongetwijfeld prima kunnen leven. Chelsea neemt het in haar laatste groepswedstrijd immers op tegen het al uitgeschakelde Lille. X-Away win no bet @1.91 (Betway, medium) is daarom mijn weddenschap. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.


Barcelona - Borussia Dortmund

Beide teams kunnen beter dan zij tot dusver hebben laten zien. Voor de favorietenrol van Barcelona valt iets te zeggen, al liet Dortmund in de eerste wedstrijd tussen beide teams zien zich te kunnen meten met deze tegenstander. Die wedstrijd eindigde in 0-0, maar enkele goals hadden in dat duel wel kunnen vallen. Gezien het scorende vermogen aan beide kanten, en de defensieve absenties bij Barcelona, liggen enkele doelpunten in de lijn der verwachting, al staan de odds daarvoor vrij scherp. De odds voor thuiswinst staan iets te laag. 


Liverpool - SSC Napoli: Liverpool -1.5

Ik zie Liverpool als de torenhoge favoriet voor deze ontmoeting. De Engelsen winnen dit seizoen al hun thuiswedstrijden en krijgen het kwakkelende Napoli op bezoek. De Italianen wisten al zes wedstrijden niet te winnen. Liverpool kan bovendien met haar sterkste team aantreden en ik verwacht dat ze weinig moeite zullen hebben met Napoli. Ik durf er daarom wel een handicap op los te laten, waarvoor de value wat mij betreft erg hoog is.


RasenBallsport Leipzig - Benfica: Winst RB Leipzig + BTS

Leipzig is niet helemaal compleet, maar dat is de ploeg al enige weken niet. Aanvallend gezien zijn de Duitsers uitstekend in vorm. Ik zie de thuisploeg dan ook winnen, maar door de defensieve absenties bij de thuisclub moet Benfica in staat worden geacht een doelpunt te maken. Winst RB Leipzig + BTS @2,99 (Betway, medium). 


Genk - Salzburg: Beide ploegen scoren

De weddenschap die het meest in de lijn der verwachting ligt: beide ploegen scoren. Erg value ligt er niet op, maar de kans hierop is levensgroot. Salzburg scoort dit seizoen in elke wedstrijd met een gemiddelde van bijna vier goals per wedstrijd. Genk zal alles of niets moeten spelen, want als het niet wint, dan zit het Europese avontuur er definitief op. Dit is levensgevaarlijk tegen een counterploeg als Salzburg, maar er zit niets anders op. Salzburg heeft ook geen sterke defensie en moet bovendien met haar derde doelman aantreden. Afgelopen weekend leidde dit tot twee tegentreffers tegen laagvlieger Mattersburg.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 27-11-2019 15:26 Voetbal
in 27-11-2019 15:26 Voetbal
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Ja, maar dan is 3 weer best een lage quote, voor een kaart

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Voor een speler van het type Casemiro is dat toch niet zó slecht?

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Met Renan Lodi van Atletico kun je eventueel ook een gokje nemen. De kansen voor plek 2 liggen nog wel redelijk open, maar mocht Lokomotief morgen op het vroege tijdstip niet winnen van Salzburg en Atletico staat op een voorsprong tegen het al gekwalificeerde Bayern dan valt een kaart voor Lodi niet uit te sluiten. Bij Betfair te spelen @ 5.50

0 Vind ik leuk's

Nee vind ik ook. In vergelijking met WilliamHill zeker, want daar krijg je 1.95 voor een kaart van Casemiro. Andere bookmakers heb ik nog niet gezien die een kaart voor Casemiro aanbieden

0 Vind ik leuk's

Een jaar of 5 geleden was dit inderdaad een geschikte mogelijkheid om een erg mooie winst mee te pakken. De afgelopen jaren is dit echter niet meer mogelijk. Enerzijds omdat de bookies de meeste spelers die op 2 kaarten staan en bij een ploeg spelen die reeds zeker is van de volgende ronde niet meer aanbieden. Anderzijds omdat de Uefa de reglementen in tussentijd heeft aangepast en spelers die te opvallend opzettelijk een derde gele kaart pakken, extra schorsingsdagen kan opleggen. Dat maakt dat deze tactiek de afgelopen jaren niet meer interessant is gebleken en ik raad iedereen dan ook aan om hier alleszins niet te veel op in te zetten (of misschien best helemaal niet op in te zetten).

2 Vind ik leuk's

Jammer dat een william hill of betsson ze ook niet aanbieden

0 Vind ik leuk's

Vanavond 18.55

Lok.moskou - rb salzburg over 2,5

Winst real of over 2,5 match

Zou volgens mij toch wel de bets zijn

0 Vind ik leuk's

Wat denken jullie van Ajax over 3,5?

0 Vind ik leuk's

Wie staan er op scherp in de europaleague? waar kan je die informatie vinden?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.