Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op Champions League (voetbal)

De Champions League is al even aan de gang, er ontbrak alleen een topic rondom de Champions League 2019-2020. Ik heb hieronder alle wedtips uit de voorbeschouwingen onder elkaar gezet. Onderstaande onderbouwde wedtips zijn dus niet door mij maar door de tekstschrijvers gegeven. Mocht je de gehele voorbeschouwingen willen lezen, dat kan via de voorbeschouwingen pagina. a


De wedtips met een heb ik zojuist geplaatst bij respectievelijk Unibet & Sportsbet.io.


Lille - Ajax: X-Away win no bet

Ajax speelt natuurlijk altijd en overal voor de overwinning en is woensdagavond tegen het al uitgeschakelde Lille de logische favoriet. Vergeet echter niet dat ook een gelijkspel voor Ajax geen slecht resultaat zou zijn. Bij een punt op Franse bodem blijven de Amsterdammers sowieso in de top twee van groep H, en zouden zij over twee weken in eigen huis tegen Valencia af kunnen maken. De weddenschap X-Away win no bet @1.91 (Betsson, Betway, medium) is daarom in mijn ogen prima speelbaar. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.


Valencia - Chelsea: X-Away win no bet

Net als de bookmakers zie ik Chelsea als favoriet. Valencia heeft natuurlijk het thuisvoordeel, maar er zit in mijn ogen veel meer voetbal in het jonge elftal van Lampard. De bezoekers willen uiteraard winnen, al zouden zij ook met een gelijkspel ongetwijfeld prima kunnen leven. Chelsea neemt het in haar laatste groepswedstrijd immers op tegen het al uitgeschakelde Lille. X-Away win no bet @1.91 (Betway, medium) is daarom mijn weddenschap. Bij een gelijkspel win ik, bij een uitoverwinning krijg ik mijn inzet terug.


Barcelona - Borussia Dortmund

Beide teams kunnen beter dan zij tot dusver hebben laten zien. Voor de favorietenrol van Barcelona valt iets te zeggen, al liet Dortmund in de eerste wedstrijd tussen beide teams zien zich te kunnen meten met deze tegenstander. Die wedstrijd eindigde in 0-0, maar enkele goals hadden in dat duel wel kunnen vallen. Gezien het scorende vermogen aan beide kanten, en de defensieve absenties bij Barcelona, liggen enkele doelpunten in de lijn der verwachting, al staan de odds daarvoor vrij scherp. De odds voor thuiswinst staan iets te laag. 


Liverpool - SSC Napoli: Liverpool -1.5

Ik zie Liverpool als de torenhoge favoriet voor deze ontmoeting. De Engelsen winnen dit seizoen al hun thuiswedstrijden en krijgen het kwakkelende Napoli op bezoek. De Italianen wisten al zes wedstrijden niet te winnen. Liverpool kan bovendien met haar sterkste team aantreden en ik verwacht dat ze weinig moeite zullen hebben met Napoli. Ik durf er daarom wel een handicap op los te laten, waarvoor de value wat mij betreft erg hoog is.


RasenBallsport Leipzig - Benfica: Winst RB Leipzig + BTS

Leipzig is niet helemaal compleet, maar dat is de ploeg al enige weken niet. Aanvallend gezien zijn de Duitsers uitstekend in vorm. Ik zie de thuisploeg dan ook winnen, maar door de defensieve absenties bij de thuisclub moet Benfica in staat worden geacht een doelpunt te maken. Winst RB Leipzig + BTS @2,99 (Betway, medium). 


Genk - Salzburg: Beide ploegen scoren

De weddenschap die het meest in de lijn der verwachting ligt: beide ploegen scoren. Erg value ligt er niet op, maar de kans hierop is levensgroot. Salzburg scoort dit seizoen in elke wedstrijd met een gemiddelde van bijna vier goals per wedstrijd. Genk zal alles of niets moeten spelen, want als het niet wint, dan zit het Europese avontuur er definitief op. Dit is levensgevaarlijk tegen een counterploeg als Salzburg, maar er zit niets anders op. Salzburg heeft ook geen sterke defensie en moet bovendien met haar derde doelman aantreden. Afgelopen weekend leidde dit tot twee tegentreffers tegen laagvlieger Mattersburg.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jeronimo
Country flagjeronimo in 27-11-2019 15:26 Voetbal
in 27-11-2019 15:26 Voetbal
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2 uit 5 goed, inzet € 25 maakte € 42,50. Kaio veroorzaakte nog een penalty maar kreeg geen geel daarvoor. (zie trouwens dat ik de verkeerde wedstrijd bij de verkeerde namen heb gezet, moest andersom haha)


Speel de volgende kaarten bij Sevilla - Rennes:

Traore @ 4 (Unibet)

Acuna @ 3.75 (Unibet)

Jordan @ 5 (Unibet)

Diego Carlos @ 4.5 (Unibet)


Op Traore zet ik € 15, op die andere € 10.

1 Vind ik leuk's

Nice, mooi resultaat. Heb je voor morgen europa league ook al wat pareltjes op het oog?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Had bij Sevilla - Rennes alleen Acuna goed, over de hele avond alsnog een kleine winst.


Zal morgenavond even kijken voor de Europa League, er is alleen veel minder aanbod wat betreft gele kaarten bij EL wedstrijden.

0 Vind ik leuk's

Hoe zien jullie het gemist bij Ajax van Tadic, Onana en Klaassen? Ik vind het een behoorlijke change tov de laatste wedstrijden van de Amsterdammers. Is een 1X een idee @ 1,97?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!


Slecht idee man

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Nog even iets wat ik wil delen voor vanavond:


Salzburg - Bayern Munchen: Salzburg +2 EH @1.95

Op papier is Bayern straks 'gewoon' de favoriet in en tegen Salzburg. De quotering voor een uitoverwinning staat dan ook niet bijster hoog en een (eenvoudige) zege lijkt me allesbehalve vanzelfsprekend. Zoals Bayern heerst in Duitsland, heerst Salzburg in Oostenrijk. Dat woord heersen mag je letterlijk nemen: 7 landstitels op een rij. Bayern heeft er 8 op een rij in Duitsland. Natuurlijk is er een duidelijk niveauverschil wat betreft de competitie.


Niet enkel in Oostenrijk, maar ook in Europa verbaast Salzburg de afgelopen jaren. Ze scoren vlot, spelen leuk voetbal en hebben elk seizoen een aantal goede voetballers rondlopen. Thuis is Salzburg ijzersterk. Ze scoren bovendien zo goed als elke thuiswedstrijd minimaal een doelpunt.


Een opvallende statistiek is dat Salzburg sinds 2015 (toen 1-3 tegen Villarreal) op eigen veld slechts éénmaal verloor met meer dan één doelpunt verschil, alle officiële wedstrijden meegeteld (Oostenrijk, Europa League en Champions League). Liverpool ging er vorig jaar met 0-2 winnen – The Reds kenden alsook een historisch seizoen. Waar ik naar toe wil… Bayern is een goede ploeg, maar dat is Salzburg gewoon ook (zeker op eigen veld).


Atlético Madrid kon vorige week in Madrid pas in het slot afstand nemen van de Oostenrijkers (3-2). Lokomotiv Moskou werd in Salzburg op een gelijkspel gehouden (2-2). Ga hun Europese thuiswedstrijden van de afgelopen vijf jaar maar eens na – dat zijn er heel wat, het aantal thuisnederlagen van Salzburg kan je op één hand tellen.


Bayern won afgelopen weekend in de Bundesliga met 1-2 op het veld Keulen. Diezelfde score stond vorige week ook te noteren in Moskou toen de Duitsers er met 1-2 gingen winnen van Lokomotiv. Eerder dit seizoen werd er al met 4-1 verloren op het veld van Hoffenheim. Om maar te zeggen dat het op verplaatsing niet altijd even vlot loopt.


Normaal ben ik niet zo’n fan van statistieken over de jaren heen – omdat elke jaar een ander jaar en een andere ploeg is, maar dit vind ik nu wel opvallend. Al verliest Salzburg straks nog met 0-1 of 1-2, een quotering van plusminus @1.95 voor Salzburg +2 EH vind ik gewoon te hoog staan gezien hun thuisreputatie en hun attractieve voetbal – zij vrezen niemand. Een (ruime) zege voor Die Bayern is zeker geen evidentie. Voor de geïnteresseerden: Salzburg of gelijkspel @3.30. We’ll see this evening.

Bericht gewijzigd door Support op di 3 nov. 2020, 21:36
2 Vind ik leuk's

ik durf er niet in mee te gaan, ik vrees Bayern altijd, maar ik vind wel dat je het goed en uitvoerig beschreven hebt. Mooie research! Hoop voor jou dat hij zo gaat uitkomen vanavond. Ga ik toch met een ander oog naar die wedstrijd kijken :-)

2 Vind ik leuk's

Hoog ingezet op


city+1

porto


wat denken jullie ervan?

3 Vind ik leuk's

Mijn (fun) combootje voor vanavond:


Barcelona- Kiev: +1.5 goals ht @1.83

Feroncvera- Juventus: +1,5 goals ht en Juve matchwinnaar @2.70

Sevilla- Krasnodar: Sevilla win ht @1.60

Brugge- Dortmund: +2.5 goals ft @1.64


Total odd: 13.7


Succes!

1 Vind ik leuk's
It's not betting, if you always win...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.