Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op KNVB beker (Nederland)

Ik zie dat Unibet al een quote afgeeft voor de winnaar van de KNVB beker op 24 april 2016.

Quote:
FC Utrecht 3.50
Feyenoord 1.30

Ik vind het verschil wel erg groot. FC Utrecht is niet zoveel slechter dan Feyenoord. Denken jullie dat dit uitlokken is van Unibet ? Om de quotes vervolgens meer gelijk te zetten. Of hebben jullie een andere reden waarom de quotes zo verschillen van elkaar ?

Past Unibet op basis van inleg weddenschappen de quotes aan ? of blijven deze quotes gewoon zo staan ?

Het lijkt mij iets te mooi deze quotes. Graag hoor ik jullie mening. Want ik wil graag inzetten op FC Utrecht. Schot voor open doen dit. Of addertjes onder het gras ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent7
Country flagvincent7 in 17-03-2016 19:49 Voetbal
in 17-03-2016 19:49 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Begin van het jaar speelden beiden tegen elkaar in de kuip en was de odd 1.40. Toen had Feyenoord al een aardige vorm.

Value zit nu dus voor mij ook op Utrecht, ondanks dat Feyenoord weer beter in vorm komt.
In bekerfinales kan een hele boel gebeuren, kijk alleen al naar Zwolle - Ajax een paar jaar geleden.
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Ja idd, dat bedoel ik. Bekerfinale is wedstrijd op zich, dus quote 1.30 om 3.50 is erg vreemd.

Eventueel kan je nog surebetten hierop. Bij Feyenoord quote 1.40 speel je quitte. Alles boven 1.40 is winst.

Desondanks denk ik dat ik gewoon alleen op FC Utrecht ga inzetten, leuke winstkansen en is gewoon 50/50 wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
vincent7:
Ja idd, dat bedoel ik. Bekerfinale is wedstrijd op zich, dus quote 1.30 om 3.50 is erg vreemd. Eventueel kan je nog surebetten hierop. Bij Feyenoord quote 1.40 speel je quitte. Alles boven 1.40 is winst. Desondanks denk ik dat ik gewoon alleen op FC Utrecht ga inzetten, leuke winstkansen en is gewoon 50/50 wedstrijd.


Vergeet het gelijkspel niet... ik ga voor een 1-1 waarbij Feyenoord in de verlenging de winnende maakt.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ben het wel met je eens. FC Utrecht heeft een prima selectie en voor de Domstedelingen is het winnen van de KNVB-beker ook echt een 'hoofdprijs', terwijl het voor Feyenoord slechts een 'troostprijs' is. Het klopt wel dat Feyenoord steeds beter in vorm komt, maar FC Utrecht had eerder dit seizoen in de Kuip minimaal recht op één punt. Odd van 3.50 is inderdaad de moeite waard, maar het zal mij niets verbazen als deze odds zo blijven - aangezien de meeste mensen Feyenoord toch als absolute favoriet zien. Unibet past inderdaad de qoutes aan op de inleggen, maar ik denk niet dat die odds drastisch zullen wijzigen eerlijk gezegd - tenzij iemand zijn hele spaarrekening op FC Utrecht winst zet.
0 Vind ik leuk's
Watblief? Een troostprijs, elke prijs voor Feyenoord is een hoofdprijs, elke supporter snakt er naar...
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
sjorss94:
Watblief? Een troostprijs, elke prijs voor Feyenoord is een hoofdprijs, elke supporter snakt er naar...

Vergeleken met het landskampioenschap ;)
0 Vind ik leuk's
Weet iemand nog een andere broker dan Unibet waar je kan wedden op KNVB Beker ?? Ik zie ze niet.
0 Vind ik leuk's
bet-at-home zou hem ook moeten hebben vincent
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
vincent7:
Weet iemand nog een andere broker dan Unibet waar je kan wedden op KNVB beker ?? Ik zie ze niet.


welke weddenschappen had je in gedachten voor de KNVB beker ??
0 Vind ik leuk's

Telstar - Ajax: Beide ploegen scoren

Ajax zal wel door gaan bekeren, maar de odds liggen erg hoog voor tenminste een treffer van Telstar. De ploeg speelt thuis voor een meer dan uitverkocht huis en speelt tegen een Ajax dat met het grootste gedeelte jeugd zal aantreden. Dit seizoen is de defensie van Jong Ajax iets meer solide, maar voorgaande jaren had Jong Ajax standaard een van de meest gepasseerde defensies uit het linkerrijtje. Bovendien is het niet onwaarschijnlijk dat Ajax bij een ruime voorsprong de teugels zal gaan laten vieren, en Telstar een doelpuntje zou gunnen. Ik kan me in ieder geval nog vers herinneren dat de Amsterdammers een paar jaar geleden een amateurclub lieten scoren omdat ze het hen wel gunden. Both teams to score @ 1.87 (Marathon Bet, medium stake)


AZ Alkmaar - Groene Ster: AZ AH -2

AZ is woensdagavond uiteraard de grote favoriet en de kans op een bekerstunt lijkt vrijwel nihil. Hoewel de Alkmaarders niet in dezelfde opstelling aan de aftrap zullen verschijnen als tegen Ajax, heeft Arne Slot al door laten schemeren dat de kern blijft staan en aangevuld wordt met spelers die "dicht tegen een basisplek aanzitten". Zeker in de tweede helft verwacht ik dat de thuisploeg een aantal treffers gaat maken als de vermoeidheid bij de Groene Ster opspeelt, ik waag een gokje op AZ AH -2 Tweede helft @1.91 (Marathonbet, low). 


Willem II - Sparta Rotterdam: Winst Willem II

Willem II verkeert in topvorm, terwijl Sparta de laatste weken weinig goed voetbal heeft laten zien. De odds voor thuiswinst zijn zeker speelbaar, ook gelet op het feit dat Sparta zijn laatste vier uitduels verloor. Winst Willem II @1,91 (Betway, medium). 


Heracles - FC Dordrecht: Beide teams scoren

Heracles Almelo is het als Eredivisie-club eigenlijk verplicht om te winnen van de hekkensluiter van de Keuken Kampioen Divisie. FC Dordrecht heeft het op financieel en sportief vlak dit seizoen enorm zwaar en ik zie ze dan ook niet voor een stunt zorgen in Almelo. Heracles zal genoegen nemen met een kleine zege met het oog op de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop tegen SC Heerenveen. Het valt niet uit te sluiten dat de Almelose ploeg de teugels wat laat vieren wanneer de zege in de slotfase een feit is. FC Dordrecht mag dan hekkensluiter van de Eerste divisie zijn, in slechts twee van de negentien gespeelde competitiewedstrijden kwam het niet tot scoren. Beide teams scoren @ 1.61 (Unibet, low)


Sparta Nijkerk - NAC Breda: geen wedtips

Dit zou zomaar eens een verrassing kunnen worden, maar ik vind de krachtsverhoudingen te lastig in te schatten om een weddenschap op te plaatsen. In de beker kan het meestal alle kanten op en ik denk dat NAC wel eens een hele lastige avond zou kunnen gaan krijgen. Sparta Nijkerk heeft immers 14 van de 15 wedstrijden gewonnen in de Derde Divisie, terwijl NAC al maanden slecht draait. Desondanks adviseer ik deze wedstrijd links te laten liggen.


GVVV Veenendaal - PSV Eindhoven: PSV - 2.5 AH

De gifbeker moest de afgelopen weken helemaal leeg bij PSV, maar het moet heel raar lopen, wil het bekeravontuur van de Eindhovenaren eindigen tegen GVVV Veenendaal. Faber zal, nu de ploeg Europees is uitgeschakeld en de titelaspiraties in de Eredivisie in de ijskast staan, met een sterk elftal in het bekertoernooi aantreden tegen de tweededivisionist. Ik verwacht dat de Eindhovenaren met een overtuigende zege een streep willen zetten onder de miseré van de afgelopen weken en de handicap weten te coveren. PSV - 2.5 AH @ 1.78 (Unibet, low)

4 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.