Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op KNVB beker (Nederland)

Ik zie dat Unibet al een quote afgeeft voor de winnaar van de KNVB beker op 24 april 2016.

Quote:
FC Utrecht 3.50
Feyenoord 1.30

Ik vind het verschil wel erg groot. FC Utrecht is niet zoveel slechter dan Feyenoord. Denken jullie dat dit uitlokken is van Unibet ? Om de quotes vervolgens meer gelijk te zetten. Of hebben jullie een andere reden waarom de quotes zo verschillen van elkaar ?

Past Unibet op basis van inleg weddenschappen de quotes aan ? of blijven deze quotes gewoon zo staan ?

Het lijkt mij iets te mooi deze quotes. Graag hoor ik jullie mening. Want ik wil graag inzetten op FC Utrecht. Schot voor open doen dit. Of addertjes onder het gras ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent7
Country flagvincent7 in 17-03-2016 19:49 Voetbal
in 17-03-2016 19:49 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vanavond weer wat KNVB Beker wedstrijden op het programma waarin ik eigenlijk tegen de bookmakers in ga qua verwachting. De bekerwedstrijden bieden eigenlijk altijd wel een paar verrassingen omdat er een andere dimensie heerst, reservespelers speeltijd krijgen en/of er onder/overschatting optreedt. Het is voor veel ploegen toch een 'moetje' en minder belangrijk dan de competitie. Ik speel onderstaande weddenschappen dan ook niet bij de bookmaker. Eens kijken wat onderstaande voorspellingen gaan opleveren qua resultaat.


ADO Den Haag - Sparta Rotterdam: Over 2.5 Under 2.5 @ 2,15 Bwin

Beide ploegen hebben laten zien niet over een hele beste verdediging te beschikken en iedere wedstrijd minimaal 1 tegendoelpunt te krijgen (maar meestal 2). Ik zou normaal gesproken gaan vor een Over 2.5 maar ga nu dus voor een Under 2.5.


Emmen - Eindhoven: Over 3.5 Under 3.5 @ 1,65 Bwin

Niet alleen Emmen (16e Eredivisie) maar ook Eindhoven (12e KKD) hebben scorend vermogen maar ook het vermogen om doelpunten te incasseren. In alle voorgaande 5 wedstrijden was een Over 2.5 het geval. Ik ga nu dus voor een Under 3.5.


Heracles - Telstar: Under 3.5 Over 3.5 @ 1,75 Tipico

Heracles mist dit seizoen scorend vermogen, er word slechts minimaal gescoord. Telstar pakt her en der de puntjes wel maar doet dit niet overtuigende overwinningen. Echter is het kwaliteitsverschil tussen Eredivisie & KKD groot. Telstar kan alleen maar winnen vanavond, Heracles alleen maar verliezen. Normaal gesproken zou ik voor een Under 3.5 gaan, nu ga ik dus voor een Over 3.5.


RKC - Cambuur: X2 1X @ 1,87 Betsson

Cambuur is "on fire" in de Keuken Kampioen Divisie. Tegen ploegen uit de Eredivisie kunnen ze alleen maar winnen, helemaal tegen een ploeg als RKC Waalwijk. Om toch een beetje zekerheid in te bouwen zou ik gaan voor een X2, maar nu dus niet. Ik ga voor een 1X.


Roda JC - Fortuna Sittard: Fortuna wint Roda JC wint @ 3,00 ComeOn

Roda JC is de weg helemaal kwijt en weet niet waar ze het zoeken moeten. Ik zie dit niet anders worden in de wedstrijd tegen Fortuna. Maar bekerwedstrijden zijn anders, Roda gaat vanavond dus de draad oppakken en het tij keren tegen de grote concurrent uit de regio. Normaal zou ik gaan voor Fortuna wint, nu niet. Roda wint.

Bericht gewijzigd door jeronimo op wo 28 okt. 2020, 20:56
2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Lol haha like it

1 Vind ik leuk's

Door de VAR zyn er minder dlptn met afgekeurde offsidegoals terwyl er meer pen zyn.


Bericht gewijzigd door boempatat op wo 28 okt. 2020, 14:00
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.