Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op KNVB beker (Nederland)

Ik zie dat Unibet al een quote afgeeft voor de winnaar van de KNVB beker op 24 april 2016.

Quote:
FC Utrecht 3.50
Feyenoord 1.30

Ik vind het verschil wel erg groot. FC Utrecht is niet zoveel slechter dan Feyenoord. Denken jullie dat dit uitlokken is van Unibet ? Om de quotes vervolgens meer gelijk te zetten. Of hebben jullie een andere reden waarom de quotes zo verschillen van elkaar ?

Past Unibet op basis van inleg weddenschappen de quotes aan ? of blijven deze quotes gewoon zo staan ?

Het lijkt mij iets te mooi deze quotes. Graag hoor ik jullie mening. Want ik wil graag inzetten op FC Utrecht. Schot voor open doen dit. Of addertjes onder het gras ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vincent7
Country flagvincent7 in 17-03-2016 19:49 Voetbal
in 17-03-2016 19:49 Voetbal
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Utrecht - Ajax

Utrecht thuis tegen Ajax in de beker. Ajax zit kort gezegd in zak en as en is hopeloos uit vorm. Utrecht ruikt bloed en ziet kansen om snel europees voetbal veilig te stellen. Ik zie kansen op een 1X @ Unibet tegen een odd van 2,43 (medium stake). Hup Utrecht.


Feyenoord - NAC

Een mooi affiche in de Kuip vanavond. Voor Feyenoord is de beker de kans om het seizoens glans te geven en zo snel als mogelijk Europees voetbal veilig te stellen. NAC is de laatste wedstrijden lekker bezig maar ik verwacht dat Feyenoord, met de focus op de beker, weinig geblesseerden en de vorm waarin ze verkeren dat een AH-1 mogelijk moet zijn. Odd 1,42 @ 888sport (medium stake)

Bericht gewijzigd door jeronimo op wo 4 mrt. 2020, 09:56
1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op wo. mrt.. 2020, 10:56 schreef jeronimo:

Utrecht - Ajax

Utrecht thuis tegen Ajax in de beker. Ajax zit kort gezegd in zak en as en is hopeloos uit vorm. Utrecht ruikt bloed en ziet kansen om snel europees voetbal veilig te stellen. Ik zie kansen op een 1X @ Unibet tegen een odd van 2,43 (medium stake). Hup Utrecht.


Feyenoord - NAC

Een mooi affiche in de Kuip vanavond. Voor Feyenoord is de beker de kans om het seizoens glans te geven en zo snel als mogelijk Europees voetbal veilig te stellen. NAC is de laatste wedstrijden lekker bezig maar ik verwacht dat Feyenoord, met de focus op de beker, weinig geblesseerden en de vorm waarin ze verkeren dat een AH-1 mogelijk moet zijn. Odd 1,42 @ 888sport (medium stake)

Feyenoord z'n seizoen "glans geven" via de beker? Ze staan op 6p. van een zwalpende leider, met nog 10 wedstrijden te gaan...

1 Vind ik leuk's
Work hard, play harder

Op wo. mrt.. 2020, 13:13 schreef somersyannick:

Op wo. mrt.. 2020, 10:56 schreef jeronimo:

Feyenoord z'n seizoen "glans geven" via de beker? Ze staan op 6p. van een zwalpende leider, met nog 10 wedstrijden te gaan...


Onder de nieuwe trainer Dick Advocaat is Feyenoord momenteel het best presterende team uit de Eredivisie. Ze zijn het seizoen onder Dick al zeker glans aan het geven. Ze staan nu 3de en beginnen langzamerhand zelfs wat kans te krijgen op het kampioenschap. Begin november stond Feyenoord nog 15 punten achter op koploper Ajax : https://nos.nl/liveblog/2307860-feyenoord-staat-nu-al-vijftien-punten-achter-op-koploper-ajax.html. Als Feyenoord zo blijft spelen onder Dick Advocaat worden ze wellicht nog kampioen.

Bericht gewijzigd door Prif op wo 4 mrt. 2020, 16:24
0 Vind ik leuk's
Live Bettor

Daar doelt Yannick ook op. De glans kan ook nog via de competitie worden gepakt.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Als Feyenoord supporters houden wij nooit rekening met een kampioenschap. De beker is vaak de enige manier om wat glans te creeren. Het is niet makkelijk om Feyenoord supporter te zijn ?


Het kampioenschap kan je vanuit onze optiek vergelijken met een “1000% deposit up to 1000 euro reload bonus“ die je niet hoeft rond te spelen en direct kan uitbetalen...

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

"Ik zie kansen op een 1X @ Unibet tegen een odd van 2,43 (medium stake). Hup Utrecht." > pompiedompiedom. Feyenoord, maak me gek!

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op wo. mrt.. 2020, 17:25 schreef jeronimo:

Als Feyenoord supporters houden wij nooit rekening met een kampioenschap. De beker is vaak de enige manier om wat glans te creeren. Het is niet makkelijk om Feyenoord supporter te zijn ?


Het kampioenschap kan je vanuit onze optiek vergelijken met een “1000% deposit up to 1000 euro reload bonus“ die je niet hoeft rond te spelen en direct kan uitbetalen...

ADO support zijn is ook niet makkelijk :(

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Feyenoord HT @ 1.78 speel ik zelf vanavond. Verwacht weinig problemen voor Feyenoord hier in een volle Kuip.

1 Vind ik leuk's

Feyenoord to win to nil, Feyenoord to score both halves en Feyenoord to win both halves ook mooie odds!

2 Vind ik leuk's

Een nieuwe jaargang, een nieuwe ronde en dus ook een nieuwe versie van de KNVB Beker. Vanavond spelen Ga Ahead - NAC (russtand 5-0) en Excelsior - Helmond Sport (4-0). Voor morgen de volgende wedstrijden op het programma.


FC Twente - De Graafschap: Twente EH -1 @ 2,25 Betsafe

Beide ploegen zijn de competitie erg goed begonnen. De Graafschap staat 3e en Twente staat keurig 6e in de Eredivisie. Twente is een echte cupfighter en zal deze wedstrijd niet zien als tussendoortje. Het is een echte test voor de Tukkers waarin ze alleen maar kunnen verliezen.


SC Heerenveen - TOP Oss: Under 3.5 @ 1,83 Betsson

Het is de vraag of Heerenveen alle basisspelers op gaat stellen tegen Top Oss. Er kan bij de Friezen zelfs wat sprake zijn van onderschatting door de prima resultaten. Het is een typische wedstrijd waarin Heerenveen niet tot het gaatje zal gaan en niet alle basisspelers lang zal laten spelen. Ik speel daarom een under 3.5 bij Betsson.


VVV Venlo - FC Den Bosch: VVV wint @ 2,6 Betsafe

VVV moet de zepert tegen Ajax (0-13) herstellen in een nieuwe thuiswedstrijde, daar is FC Den Bosch een uitstekende tegenstander voor. De Bossenaren zijn dramatisch aan de competitie begonnen met enkele grote nederlagen. De verdediging van VVV is zwak maar de verdediging van Den Bosch is nog veel zwakker.


FC Dordrecht - FC Utrecht: Over 4.5 @ 1.83 888Sport

Dordrecht kreeg in de laatste 3 wedstrijden maar liefst 12 doelpunten te verduren. Utrecht is een club die altijd ver komt in de beker, dat ze gaan winnen is een no-brainer. Maar het grote verschil in kwaliteit, zonder enige supporter op de banken, zal zorgen voor diverse doelpunten. Ik ga voor een minimaal 5 doelpunten.

Bericht gewijzigd door jeronimo op wo 28 okt. 2020, 08:12
2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.