Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voorbeschouwing Los Angeles Kings - Arizona Coyotes 5 december 04:30 uur


De Los Angeles Kings nemen het tijdens de laatste wedstrijd van woensdagnacht op tegen de Arizona Coyotes. Weten de L.A. Kings iets aan hun matige resultaten te doen of gaan de Coyotes er met de volle buit vandoor?


Los Angeles Kings: Seizoen om snel te vergeten

De Kings zijn samen met de Anaheim Ducks misschien wel de twee meest tegenvallende teams van het seizoen. De Kings wonnen in de afgelopen zes seizoen twee maal de Stanley Cup, maar sinds de laatste titel in 2013-2014 ging het heel snel bergafwaarts. Coach Willie Desjardins beschikt over een selectie die niet enorm talentvol is en voornamelijk bestaat uit trage schaatsers. Daarnaast is goalie Jonathan Quick nog geen schim van de goalie die hij voorheen was.


De recente 2-0 overwinning op de Carolina Hurricances betekende de eerste van het seizoen voor Quick. De goalie speelde niet eens een indrukwekkende partij, maar had vooral geluk met een drietal pucks die op de paal belandden. Cal Peterson maakte in de afgelopen wedstrijden een betere indruk in het doel, maar omdat Quick een grootverdiener is, krijgt hij de voorkeur. De L.A. Kings zijn momentaal de hekkensluiter in de NHL en niemand rekent eigenlijk nog op een late push in de tweede helft van het seizoen om zo alsnog de play-offs te bereiken. Het thuisteam heeft al moeite met het vinden van het net en moet het vannacht ook nog eens doen zonder een belangrijke aanvallende kracht, Ilya Kovalchuk.


Arizona Coyotes: Bezig aan een zegereeks

De Arizona Coyotes wisten hun laatste drie wedstrijden in winst om te zetten. Er werd gestunt tegen de Minnesota Wild, de Nashville Predators en meest recent werden de St. Louis Blues met 6-1 aan de kant gezet. De grote man was zonder twijfel Adin Hill. De goalie verving tegen de Wild bij een 3-1 achterstand zijn mededoelman Antii Raanta en zag zijn teams vervolgens de achterstand ombuigen. In de twee opvolgende wedstrijden moest hij bij vijftig schoten maar één goal toestaan.


De Coyotes lieten in de tweede helft van oktober mooie prestaties noteren. Destijds werden uit zeven wedstrijden zes overwinningen behaald. Het sterke keeperwerk van Raanta lag aan de basis van deze resultaten. De goede prestaties van zijn vervanger Hill komen nu toch wel als een verrassing, maar de jonge goalie wil de zegereeks met zijn team maar al te graag uitbreiden.


Prognose:

Hill lijkt de laatste wedstrijden onpasseerbaar names de Coyotes. De L.A. Kings creëren daarnaast het minste aantal grote kansen van alle teams uit de NHL. Bovendien hebben zij een redelijk druk programma. De wedstrijd van vannacht is de vierde in zes dagen en zevende in elf. De bookies lijken door de overwinning op de Carolina Hurricanes vertrouwen te hebben in de hekkensluiter, maar feit is dat zij in dit duel juist goed wegkwamen. Arizona Coyotes @ 2.08 Incl. OT & shootouts (Unibet, small)


Voorbeschouwing Columbus Blue Jackets vs. Calgary Flames op vorige pagina


Edit: Flames al vroeg in de tweede periode 4-1 achter. Rittich keept bedroevend en is gewisseld. Begin NHL is niet best, maar blijf erbij dat er bij de verliezende tips vooral veel pech kwam kijken of 50/50 net de verkeerde kant op viel.


Edit 2: Niks gezegd, 20 min later staan de Flames 6-5 voor. Morgenochtend maar kijken of ze het in periode 3 ook af konden maken.


Bericht gewijzigd door jorditoma op wo 5 dec. 2018, 01:44
0 Vind ik leuk's

Columbus Blue Jackets - Calgary Flames 6-9

L.A Kings - Arizona Coyotes 1-2

1 Vind ik leuk's

Netjes jorditomo

0 Vind ik leuk's

@rollings Bedankt! Flames was een bizarre wedstrijd. Niet vaak zoiets gezien. Gelukkig kwam die prognose precies uit met het bovenmaats presteren wat betreft penalty killing van de Blue Jackets en de Flames die veel kansen op de power-play zouden krijgen.

0 Vind ik leuk's

kijk jij veel wedstrijden? ik wel als je wat info wil hebben dan stuur je maar iets gratis streams, samenvatting kijk het al jaren

0 Vind ik leuk's

Caststreams.com voor NHL & onhockey.tv voor alle andere

0 Vind ik leuk's

Had m'n voorbeschouwing voor vannacht deze avond zo goed als af toen ik per ongeluk m'n venster sloot..


Voorbeschouwing San José Sharks - Carolina Hurricanes 6 december 04:30 uur

Donderdagnacht komen de Carolina Hurricanes tijdens de late wedstrijd op bezoek bij de San José Sharks. Beide teams presteren wisselvallig en zullen er op gebrand zijn om weer eens een mooie reeks neer te zetten.


San José Sharks: Negatieve reeks doorbroken

De San José Sharks begonnen anderhalve week niet al te best aan een reeks uitwedstrijden. Op bezoek bij de Vegas Golden Knights leden ze een grote shut-out nederlaag (6-0) en vervolgens werd er verloren van de Buffalo Sabres en de Toronto Maple Leafs. Vervolgens liep het in Ottawa tegen de Senators zelfs tegen de vierde nederlaag op rij aan. Deze negatieve reeks werd maandagnacht doorbroken met een knappe overwinning bij de Montreal Canadiens.


De Sharks keren voor het duel tegen de Hurricanes terug naar vertrouwd terrein. In het SAP Center stadion worden dit seizoen de beste resultaten behaald. Van de laatste acht thuiswedstrijden werden er namelijk maar liefst zes in winst omgezet. Vannacht rekent het weer op de productiviteit van Joe Pavelski. De aanvaller wist dit seizoen al zeventien keer het net te vinden. De terugkeer van Timo Meier kan ook weleens belangrijk zijn. De Zwitser staat zowel met goals als assists na 25 wedstrijden in de dubbele cijfers.


Carolina Hurricanes: Leunen op McElhinney

De Hurricanes weten voorlopig nog niet echt te overtuigen. Het team mist eigenlijk een echte afmaker. De elf goals van Micheal Ferland zijn vooralsnog te mager. Sebastian Aho is belangrijker met zeven goals en gaf daarnaast al negentien assists. Het team van Peter DeBoer wist pas 66 keer te scoren en hiermee weet het vooralsnog alleen de Los Angeles Kings onder zich te houden.


Dat de Canes niet stijf onderaan staan hebben ze vooral te danken aan Curtis McElhinney. De ervaren goalie heeft z'n plek na een aantal prima prestaties zelf afgedwongen. De Hurricanes kenden halverwege oktober een dramatische reeks. Hier lag het matige optreden van goalie Scott Darling voornamelijk aan ten grondslag. De goedbetaalde doelman schutterde wedstrijd na wedstrijd en zijn ploeg is hem nu liever kwijt dan rijk. Na een aantal overwinningen in eigen huis wacht er nu weer een lastige uitwedstrijd. In vijf van de laatste zeven wedstrijden buitenshuis stapten de Hurricanes als verliezer van het ijs.


Prognose:

De Hurricanes beschikken met McElhinney over de betere doelman, maar behalen in uitwedstrijden vrij weinig punten. De Sharks spelen thuis juist hun sterkste hockey. Daarnaast wisten ze in zes van de laatste zeven ontmoetingen aan het langste eind te trekken. Een redelijke risicobet, maar gezien het gebrek aan scorend vermogen bij de Hurricanes vertrouw ik op een minimale zege van het thuisteam. San José Sharks winst in reguliere speeltijd @ 2.08 (Unibet, small)


WHL Double:

Moose Jaw Warriors winst incl. OT + Lethbridge Hurricanes -1 handicap @2.78 (Unibet, small)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 7 dec. 2018, 20:50
0 Vind ik leuk's
Op wo. 5 dec. 2018, 20:31 schreef rollings:

kijk jij veel wedstrijden? ik wel als je wat info wil hebben dan stuur je maar iets gratis streams, samenvatting kijk het al jaren

@rollings Heel af en toe pak ik een vroege wedstrijd doordeweeks mee en in het weekend zijn er natuurlijk ook middagwedstrijden in de NHL. Hier probeer ik ook regelmatig wat van te zien. Fox Sports zendt altijd een aantal wedstrijden in de week uit en anders inderdaad via een goede stream. Speel je ook weleens wat pre of alleen live? Morgen weer een groot aanbod, wellicht leuk om dan ook wat tips te delen hier :)

0 Vind ik leuk's

Had twee betjes op Sprong vandaag bij zijn debuut, aangezien hij op tweede lijn stond. Dat pakte lekker uit.

Gewoon goal was goed, first goal (quote 18) net mis.


Komende wedstrijden maar even aankijken hoe hij het doet daar.

1 Vind ik leuk's

@03060 Nice! Mooi debuut van hem dan.


Laat het maar weten mocht je in de toekomst vaker player props spelen als je wilt. Speel zelf vooral op teams of goal totals, maar speel graag een keer wat mee.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.