Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de NHL 2018/2019 (IJshockey)

In dit topic komen voorlopig de volledige voorbeschouwingen van ijshockeywedstrijden uit de NHL. Voel je vrij om hier zelf ook tips te delen.


Toegevoegd door forummod:

Wil je meer weten over het wedden op ijshockey wedstrijden? Lees dan het artikel die hierover in het kenniscentrum staat.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorditoma
Country flagjorditoma in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
in 28-11-2018 19:39 Overige sporten en evenementen
281 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Was weer heerlijk wakker worden Jordi, thanks!


Boston was echt on fire !

1 Vind ik leuk's

Bedankt voor de positieve woorden @03060 & Ramsesman! Mooi dat de empty-netters deze keer wel vielen inderdaad.


Helaas heel last minute vanavond. Ik speel de Flames uiteindelijk toch vanwege hun aanvallende kwaliteiten en bij de Avs keept Varlamov, die niet in goede doen is. De Flames stellen met Rittich hun beste goalie op.


Flames incl. overtime + Ducks reguliere speeltijd @2.6 (Medium)


OHL Tips:

Syracruse Crunch vs. Binghampton Devils

Syracruse in goede vorm, Bighampton niet en won de laatste onderlinge ontmoetingen

Syracruse Crunch @1.80 (Medium)


Kitchener Rangers vs. Owen Sound Attack

Rangers wonnen afgelopen week al 4-3 en op 29 december 6-2. De Sound Attack hebben vijf spelers geruild waarvan drie belangrijke spelers. Bovendien mist het een speler vanwege een schorsing

Kitchener Rangers @3.0 (Small)


Toronto Marlies - Utica Comets:

Afgelopen drie ontmoetingen telkens minimaal acht goals

Toronto Marlies - Utica Comets Over 6,5 goals @1.92 (Medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op do 10 jan. 2019, 15:02
2 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen vrijdag 11 januari [1/2]

New York Islanders vs. New York Rangers (01:00 uur)

Vannacht is er een groot aanbod in de NHL, want er staan maar liefst twaalf wedstrijden op het programma. In New York staan er twee plaatselijke rivalen tegenover elkaar. Het zijn de Rangers die de Islanders ontvangen.


New York Rangers: Snakken naar een overwinning

De New York Rangers zitten nog steeds in een sleur. De laatste vier wedstrijden werden verloren en dat deed het met grote cijfers. Het team verloor met 7-2, 6-1, 5-0 en 4-2 van respectievelijk de Pittsburgh Penguins, Colorado Avalanche, de Arizona Coyotes en de Vegas Golden Knights. 22 goals tegen en dus slecht zes voor. De play-off plaatsen in de Metrpolitan Division raken steeds verder uit zicht en het zal niet lang meer duren of het kan de focus al op volgend seizoen richten.


Chris Kreider is met twintig goals topscorer van de Rangers, maar hij krijgt nauwelijks ondersteuning. Mika Zibanejad volgt bijvoorbeeld op gepaste afstand. De ijshockeyvereniging verkeerde in november nog in goede vorm toen het van de veertien gespeelde wedstrijden er negen won. Een duel met De Islanders zal het laatste zijn waar coach David Quinn op staat te wachten. De Rangers stapten namelijk tijdens de laatste veertien onderlinge ontmoetingen twaalf keer als verliezer van het ijs.


New York Islanders: Presteren zonder John Tavares

De New York Islanders zijn één van de verrassingen van de eerste seizoenshelft in de NHL. Kenners hadden verwacht dat het vertrek van John Tavares naar de Toronto Maple Leafs het team weleens op zou kunnen breken, maar dat is absoluut niet aan de orde geweest. De Islanders wonnen zes van hun laatste zeven wedstrijden en zijn hiermee flink opgeklommen inde Eastern Conference. Momenteel staan ze op de 9e plaats en daarmee hangen ze aan de staart van de brede subtop.


De Carolina Hurricanes maakten eergisteren een einde aan de mooie zegereeks van de Islanders. De Isles wonnen veel wedstrijden, maar hadden hier altijd het beste van het spel. Een 4-0 shutout-overwinning bij de Maple Leafs mag wel als zeer knap worden gezien. Vooral de verdediging blinkt uit bij het team van Barry Trotz. Het kreeg dit seizoen namelijk slechts 111 goals tegen en hiermee moet het alleen de Boston Bruins voor zich dulden als de minst gepasseerde defensie van de NHL.


Prognose: Islanders winnen

De Rangers zijn momenteel op z'n zachtst gezegd niet in goede doen. Meest recent werd er verloren bij de Vegas Golden Knights en hier is een opvallende statistiek naar boven gekomen. Teams die in Vegas speelden wonnen hierna slechts vier wedstrijden en gingen vijftien keer onderuit, waarvan drie keer in overtime. Spelers hebben na hun wedstrijd tijd om wat van Vegas te zien en dit lijkt duidelijk effect te hebben op de volgende wedstrijd.


New York Islanders incl. overtime @1.75 (Unibet, high)

Total Goals Over 5,5 @1.67 (Unibet, medium)

Bericht gewijzigd door jorditoma op vr 11 jan. 2019, 16:10
0 Vind ik leuk's

Voorbeschouwingen vrijdag 11 januari [1/2]

Tampa Bay Lightning - Carolina Hurricanes (01:30 uur)

De Tampa Bay Lightning staan vannacht in een duel tegenover de Carolina Hurricanes. Het thuisteam gaat fier aan kop in de NHL, terwijl de Hurricanes bezig zijn aan een knappe ongeslagen reeks. Weten zij de Lightning te verrassen?


Tampa Bay Lightning: Favoriet voor de Presidents Trophy

Een blik op de ranglijst en het is gelijk duidelijk welk team het meeste indruk heeft weten te maken tijdens de eerste seizoenshelft. De Tampa Bay Lightning gaan met 68 punten aan kop in de Eastern Conference. De Toronto Maple Leafs volgen op ruime afstand, namelijk twaalf punten. Om de Presidents Trophy te winnen, kampioen van de reguliere competitie, moet het vooral afrekenen met de Flames. De IJshockeyclub uit Calgary voert de ranglijst in de Western Conference aan met zestig punten.


Het lukte de Lightning om maar liefst zestien wedstrijden op rij met minimaal één punt van het ijs af te stappen (vijftien hiervan gewonnen) totdat het vorige week op bezoek ging bij de San Jose Sharks. Het trof in de Sharks een ander team in vorm en ging uiteindelijk met 5-2 onderuit. Deze nederlaag werd de wedstrijd erop meteen weggepoetst tegen de Columbus Blue Jackets. Sergie Bobrovsky keepte uitstekend en zorgde mede voor een 4-0 shutout-overwinning.


Carolina Hurricanes: Wonnen vijf keer op rij

De Hurricanes zijn bezig aan een enigszins verrassende opmars. De laatste vijf wedstrijden werden allemaal gewonnen. Hier zat onder andere een dubbele ontmoeting met de zwakke Philadelphia Flyers bij, maar het wist ook de zegereeks van de New York Islanders een halt toe te roepen. Door de goede vorm staat het team nu tiende in de Eastern Conference en heeft het eigenlijk nog een paar overwinningen nodig op de korte termijn om de aansluiting weer te vinden met de ploegen die strijden om de play-off plekken.


De Hurricanes hebben eigenlijk het hele seizoen al moeite met scoren, maar juist tijdens de vijf recente overwinningen werd het net gemakkelijk gevonden. Coach Rod Brind'Amour zag dat zijn team het net in deze periode namelijk 21 keer liet bollen. Sebastien Aho leidt het team met 45 punten. Hij wist tot nu toe 16 keer te scoren en gaf daarnaast 29 assists.


Prognose: Tampa Bay Lightning maatje te groot

De Hurricanes staan vannacht tegenover de beste aanval uit de NHL. De Lightning scoren enorm gemakkelijk en ik verwacht dat dit vannacht weer de doorslag zal geven. Op team goals van de Lightning spelen is normaal een garantie voor succes. Door de goede vorm waar de Hurricanes insteken, laat ik deze vannacht links liggen en kies voor de winst van het thuisteam. Tampa Bay Lightning @1.78 (Unibet, medium)


Overige tips:

Columbus Blue Jackets vs. Nashville Predators

Total Goals Over 5,5 @1.71 (Unibet, medium)


Edmonton Oilers vs. Flordida Panthers

Edmonton Oilers incl. overtime @1.8 (Unibet, medium)


Toronto Maple Leafs vs.

Toronto Maple Leafs @1.93 (Unibet, medium)


Bericht gewijzigd door jorditoma op do 10 jan. 2019, 22:47
3 Vind ik leuk's


Jordi je bent een Topper!


Heerlijk wakker worden zo :)

3 Vind ik leuk's

De singles op (0-2) X en (0-3) X op 1 wedstrijd spelen gaat top op het moment. Ben daarvan even mijn ROI aan het bijhouden, omdat ik wil zien hoe die bets me op termijn vergaan.

Op (0-2) X zet ik het grootste deel en een kleiner deel op (0-3) X.


Toronto maakte mijn avond al perfect door precies twee verschil te winnen

De ander die ik speelde was Tampa Bay natuurlijk. Die zag ik niet meer goedkomen toen ze met 0-1 de laatste periode ingingen. Maar wonnen uiteindelijk met 3-1.


Voor aankomende nacht speel ik alleen deze. Normaal leg ik het percentage van precies 2 verschil wat hoger in verhouding met de (0-3) X. Maar vanavond kleine uitzondering.

Winnipeg (0-2) X @6.75 (60% inleg)

Winnipeg (0-3) X @6.25 (40% inleg)

1 Vind ik leuk's
Op vr. 11 jan. 2019, 10:08 schreef Ramsesman:

Jordi je bent een Topper!

Heerlijk wakker worden zo :)

Bedankt Ramses! Eerlijkheid gebied te zeggen dat alles wel precies de goede kant op viel. (Islanders drie minuten voor tijd de winnende, Tampa laatste periode achterstand omgebogen, doelpuntrijke 3e periode bij de Blue Jackets en de Predators en de Oilers die een penalty shoutout winnen) Maar dat maakt het er niet minder mooi op.


New York Islanders incl. overtime @1.75 (High)

NY Rangers - NY Islanders Total Goals: Over 5,5 @1.67 (Medium)

Tampa Bay Lightning @1.78 (Medium)

Blue Jackets - Predators Total Goals Over 5,5 @1.71 (Medium)

Edmonton Oilers incl. overtime @1.8 (Medium)

Toronto Maple Leafs @1.93 (Medium)

3 Vind ik leuk's
Op vr. 11 jan. 2019, 14:24 schreef 03060:

De singles op (0-2) X en (0-3) X op 1 wedstrijd spelen gaat top op het moment. Ben daarvan even mijn ROI aan het bijhouden, omdat ik wil zien hoe die bets me op termijn vergaan.

Op (0-2) X zet ik het grootste deel en een kleiner deel op (0-3) X.


Toronto maakte mijn avond al perfect door precies twee verschil te winnen

De ander die ik speelde was Tampa Bay natuurlijk. Die zag ik niet meer goedkomen toen ze met 0-1 de laatste periode ingingen. Maar wonnen uiteindelijk met 3-1.


Voor aankomende nacht speel ik alleen deze. Normaal leg ik het percentage van precies 2 verschil wat hoger in verhouding met de (0-3) X. Maar vanavond kleine uitzondering.

Winnipeg (0-2) X @6.75 (60% inleg)

Winnipeg (0-3) X @6.25 (40% inleg)

Goed bezig! En gefeliciteerd met de winnende bets gisteren! De Detroit Red Wings schat ik niet heel hoog in, maar denk je dat het missen van Ehlers en Byfuglien het team niet op zal breken? De 7-4 overwinning op de Avalanche was laatst al aardig vertekenend. De Avs hadden dubbele aantal schoten na twee periodes, schoten drie keer op de paal, terwijl de Jets één keer shorthanded scoorden en twee keer uit een powerplay

0 Vind ik leuk's

Wat lijkt jouw beter; allemaal los, 1 lijstje, meerdere lijstjes? Hoe mix jij het @jorditoma

Lekker bezig overigens!!

1 Vind ik leuk's

Ik speel zelf geen NHL maar het lijkt me hetzelfde concept als bij NBA, NFL etc dus altijd singles beter.

De kans op verrassingen is en blijft gewoon groot dus bij een combi heb je al gauw pech, wellicht kun je systemen proberen om het uit te proberen.

6 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.