Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zijn soms wel goede zaken mee te doen. Zo stond vanmorgen Ozturk naar Standard nog @10.00
Zelfs nog toen de transfer hier in België officieel bekend gemaakt werd, stond hij er nog op.
Ikzelf was net te laat, maar een maat van mij had er vanmorgen nog 20 euro opgegooid.
0 Vind ik leuk's
arendjansma:
(...) Alderweireld. Ik las ergens dat Rudy Voller (scout van bayer leverkusen) op tribune zat voor hem en gelijk in gezet, een half uur later was de quote van 7,5 naar 2,6 gegaan. Bij Ronaldo, Cavani en Bale ben ik iets te voorbarig geweest en zal waarschijnlijk niet gebeuren.

Ik gebruik ongeveer dezelfde tactiek als jou Arendjansma. Het enige nadeel van het wedden op transfers is dat het (voorlopig toch nog) lang duurt vooraleer de weddenschap beslist wordt en je je geld krijgt (of niet krijgt :) ). Ik tracht ook wel wat rekening te houden met mijn gezond verstand. Er zijn bv. al lang geruchten dat Rooney naar Arsenal zou gaan en dit in meerdere artikels, maar dit zie ik echt niet gebeuren. ManU zal zo'n goede speler niet aan een mogelijke concurrent willen verkopen, en daarnaast denk ik ook niet dat Rooney dit de fans van ManU wil aandoen.
De weddenschap van Alderweireld had ik ook genomen @7,50, en toen de quotering van de Duitse Bundesliga de volgende dag was gezakt heb ik ook nog ingezet op de Engelse Premier League. Als hij naar één van deze 2 competities gaat heb ik minstens €50 winst. Hij heeft het ook al meerdere malen aangegeven dat het één van deze 2 competities gaat worden, of anders bij Ajax blijft, maar dat zullen ze bij Ajax zelf niet willen. Dan loopt hij volgend jaar namelijk gratis de deur uit.
Gisteren ook nog een mooie gezet: Mbokani naar Dynamo Kiev @ 4,00 bij Unibet. Een paar uur later was de weddenschap al weg. Ik had gelezen dat hij al een principieel akkoord heeft met Kiev, maar dat Anderlecht nog moeilijk doet over de transfersom. Kiev biedt ongeveer €8 miljoen en Anderlecht wil €11 à 12 miljoen. Mbokani wou wel het liefste naar een topclub in de Premier League, maar geen enkele Engelse topclub is geïnteresseerd in hem. En voor clubs als West Bromwich Albion, die ook interesse toonden, is de vraagprijs te hoog.
Nog een lopende weddenschap die ik een tijd terug heb afgesloten en ook wel de moeite is, is de volgende. Hulk naar Chelsea @ 60 bij Unibet. Ik heb hier onmiddellijk wat op gezet toen ik het nieuws las dat Mourinho geïnteresseerd was in hem, omdat de odd zo hoog was. Ondertussen staat de odd op 1,30 en heb ik ook nog tegengezet dat hij bij Zenit blijft @ 2,75 en vandaag las ik dat Real mogelijk geïnteresseerd was, maar dit was twijfelachtig nieuws. Maar omdat de odd voor Real 80 was, heb ik er toch maar iets op gezet. Hieronder de weddenschappen voor Hulk:
Chelsea: €408 terug
Real: €400 terug
Zenit: €20,63 terug
Nu maar hopen dat hij naar Chelsea of Real gaat ;-) De weddenschap van Coentrao naar Juventus was ook een mooie odd die pijlsnel is gezakt (en ondertussen weer wat gestegen), maar deze lijkt voorlopig niet uit te komen...
0 Vind ik leuk's
Lees zonet dat de deal tussen Schurrle en Chelsea zo goed als rond is. Dat is weer een extra concurrent voor De Bruyne. Ik denk toch dat de kans groot is dat hij weer voor een uitleenbeurt kiest. Met zo veel goede middenvelders bij Chelsea en het WK van volgende zomer in het achterhoofd zal de Bruyne ook beseffen dat het belangrijk is dat hij voldoende speelt. De odds zijn voorlopig nog zeer interessant op Unibet. Top 3 laagste odds:
Chelsea @ 1,05
Leverkusen @ 7,50
Dortmund @ 10,00
Leverkusen heeft de vervanger van Schurrle echte al binnen.
http://www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/article/detail/1651466/2013/06/13/-.dhtml?
Het is voorlopig nog moeilijk om te zeggen voor welke club de Bruyne dan zou kiezen, maar het is zeker iets om in de gaten te houden.
0 Vind ik leuk's
lajoya9:
Zijn soms wel goede zaken mee te doen.
Zo stond vanmorgen Ozturk naar Standard nog @10.00
Zelfs nog toen de transfer hier in België officieel bekend gemaakt werd, stond hij er nog op.
Ikzelf was net te laat, maar een maat van mij had er vanmorgen nog 20 euro opgegooid.

Dat zijn de momenten waar je een beetje geluk mee moet hebben dat je dan juist achter de computer zit. Ik heb hem ook gemist, jammer genoeg!
0 Vind ik leuk's
Nacer chadli zijn voorkeur ligt bij italiaanse ploegen na een serieus bod van shaktar
Zie artikel http://www.voetbalnieuws.be/news/65413/Chadlis_voorkeur_ligt_bij_Itali%C3%AB,_ondanks_een_gigantisch_bod_van_Shakhtar
Odd voor willigkeurige club is 2.50
0 Vind ik leuk's
leandro BACUNA fc groningen gaat naar aston villa ben trots op die kerel hij is geboren stadjes(groningen) en nu naar de premier league het is em gegund
0 Vind ik leuk's
@hypnotist84
Heb jij ondertussen de weddenschap van neymar al uitbetaald gekregen? Ik had begrepen dat jij die op unibet had afgesloten. Ik heb er niet zoveel geld meer op staan, ik moet ff snel wat transferbets goed hebben. Hoelang duurde het nadat de transfer officieel werd?
0 Vind ik leuk's
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Toby alderweireld staat zeer dicht bij een overstap naar Bayern leverkussen
Simon Mignolet heeft bijna zijn handtekening gezet bij Liverpool
0 Vind ik leuk's
Een maand geleden had ik op Unibet 20 euro ingezet op Wayne Rooney naar Chelsea voor een odd van 20. Nu is mijn weddenschap opeens verdwenen en staat er geen pending bets meer en in mijn betting history staat 0.00 bij deze weddenschap en ik kan er verder niet op klikken of iets dergelijks, iemand enig idee hoe dit kan?!! Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt?
Ik kan geen live chat openen omdat die momenteel gesloten is.. daarom hoop ik dat iemand hier mij kan helpen
0 Vind ik leuk's
arendjansma:
@hypnotist84
Heb jij ondertussen de weddenschap van neymar al uitbetaald gekregen? Ik had begrepen dat jij die op unibet had afgesloten. Ik heb er niet zoveel geld meer op staan, ik moet ff snel wat transferbets goed hebben. Hoelang duurde het nadat de transfer officieel werd?

Nee die weddenschap is nog altijd niet uitbetaald. Bij Unibet duurt het dus langer dan bij bv. Betvictor, waar ze bijna onmiddellijk uitbetalen.
nividoko:
Een maand geleden had ik op Unibet 20 euro ingezet op Wayne Rooney naar Chelsea voor een odd van 20. Nu is mijn weddenschap opeens verdwenen en staat er geen pending bets meer en in mijn betting history staat 0.00 bij deze weddenschap en ik kan er verder niet op klikken of iets dergelijks, iemand enig idee hoe dit kan?!! Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt?
Ik kan geen live chat openen omdat die momenteel gesloten is.. daarom hoop ik dat iemand hier mij kan helpen

Geen idee Nividoko. Ik zou gewoon wachten tot morgen en dan via de live chat eens vragen of ze dit kunnen nakijken. Het is toch een weddenschap die nog niet onmiddellijk beslist zal worden, dus je hebt nog wel even tijd om contact op te nemen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.