Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dwaaneunibet:
zolang Ajax 9 miljoen voor Alderweireld wil hebben vertrekt hij niet. Er is geen een club die dat wil betalen voor een redelijke verdediger in de eredivisie. Hij is wel is waar een van de betere maar hij heeft maar 1 jaar contract. En er zit nog een heel groot verschil met Alderweireld nu of Vertonghen die vertrok bij Ajax, die was namelijk 3x beter.

9 miljoen is inderdaad veel in dit geval, maar ik kan toch echt niet geloven dat Ajax hem volgend jaar gratis de deur laat uitgaan, terwijl ze nu nog minstens 5 miljoen voor hem kunnen krijgen. Ze hebben zelfs al een opvolger op het oog voor hem. Ik zie hem nog altijd eerder vertrekken dan blijven...
0 Vind ik leuk's
kevin0202:
Bij Maxime Lestienne heeft de voorzitter bevestigd dat Maxime Lestienne zeker nog een jaartje bij Club Brugge zal blijven.
Maxime lestienne odd 2.25

+ dat Lestienne zelf ook graag nog een jaar in Brugge blijft om zijn sterke seizoen van vorig jaar te bevestigen.
0 Vind ik leuk's
Diverse media melden vandaag dat William Vainqueur zijn contract heeft ontbonden met de wet van '78. Dat wil zeggen dat hij een vrije speler zou zijn. Op Unibet staat hij nog op 1,40 dat hij bij Standard blijft, wat wil zeggen dat de odds van andere ploegen vrij hoog liggen. Helaas is er nog maar weinig bekend van ploegen die geïnteresseerd zijn in hem. Anderlecht zie ik hem niet binnenhalen, uit principe tegen spelers die de wet van '78 hebben gebruikt.
0 Vind ik leuk's
Rooney aan 5.5 nu. Schijnen al zo goed als rond te zijn! 25 heb ik er op.
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/paris-saint-germain-9847' target='_blank' rel='follow'>PSG en monaco zich ook nog gaan roeren want dan gaat ie niet naar een concurrent
0 Vind ik leuk's
Idd, Neymar wil rooney bij Barcelona zien..
0 Vind ik leuk's
Rooney zou alleen zelf het liefste in Engeland blijven en Wenger heeft al enkele gesprekken met Rooney gehad, die van beide kanten positief waren te noemen. Ik heb zelf het idee dat de onderhandelingen al verder zijn dan dat er in de media staan.
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
De odd is intussen van Unibet afgehaald, maar Vainqueur blijkt nu toch een contractverlenging zijn overeengekomen met Standard.
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130701_051
Het waren dus enkel wat dreigementen om een verbeterd contract te kunnen krijgen. Op die manier heeft hij ongetwijfeld wel het respect van veel mensen (waaronder mij) verloren.
0 Vind ik leuk's

Ajax krijgt toestemming om met Van den Hoorn te praten; biedt 4-jarig contract
2 juli 2013 -
De voorzitter van FC Utrecht bevestigt in De Telegraaf dat zijn club de afgelopen weken diverse malen met Ajax om de tafel heeft gezeten. De club verwacht dat het verschil tussen vraagprijs en aanbieding van Ajax overbrugbaar is en heeft Ajax daarom toestemming gegeven de onderhandelingen met de verdediger zelf te openen.
Ajax Netwerk
Volgens De Telegraaf heeft Ajax de centrale verdediger een aanbieding gedaan voor een contract voor vier seizoenen. Een en ander blijft afhankelijk van de vraag of Toby Alderweireld bij de club vertrekt. In tegenstelling tot De Jong en Eriksen zou Alderweireld zijn contract niet willen verlengen indien een transfer uitblijft.
Meer: De Telegraaf
============================================================
De vervanger van Alderweireld staat al klaar en volgens De Boer zal Alderweireld zijn laatste seizoen in Jong Ajax af moeten maken. Aangezien dat dit geen probleem geval is, verwacht ik dat hij tussen 3 - 5 miljoen nog weggaat bij Ajax omdat hij zn contract niet wil verlengen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.