Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Transfernieuws: alle competities

Volgens mij is er nog geen topic over voetbaltransfers, maar als je snel genoeg reageert, valt hier wel wat geld mee te verdienen. Het hangt wel af van bij welke bookmaker je speelt: Unibet heeft op dit moment niet veel mogelijkheden qua weddenschappen op transfers (buiten dan op Scandinavische spelers waar ik nog nooit van heb gehoord). Maar Betvictor bv. is een uitstekende bookmaker om op transfers in te zetten. Let wel op: deze bookmaker biedt niet de mogelijkheid om in te zetten op de huidige club van een speler. Dus wanneer een speler bij zijn club blijft, verlies je al je weddenschappen.
Een mooi voorbeeld van hoe je, als je snel genoeg bent, goed kunt verdienen aan transferweddenschappen is Kolo Touré. Een paar dagen geleden las ik dat hij zo goed als zeker naar Liverpool ging en heb ik nog rap kunnen inzetten op een quote van 5,00. Nu is de quote nog slechts 1,10 (Betvictor). Je moet zelf ook wat nadenken bij de transfer: Kolo Touré was transfervrij en Liverpool had juist Carragher laten gaan, waardoor ze op zoek waren naar een nieuwe centrale verdediger.
We kunnen elkaar misschien helpen en hier posten als je toevallig leest dat de kans groot is dat een speler naar een bepaalde club gaat. Kijk uiteraard ook even na of je er ergens op kan inzetten, anders ben je er niet veel mee. Post je bronnen en de bookmaker dan even erbij. Check je bronnen wel goed! Er zitten uiteraard veel roddels tussen al het transfernieuws.
Hier vind je als voorbeeld de huidige selectie van betvictor terug waarop je kan inzetten:
http://www.betvictor.com/sports/en/football-specials
Ik weet dat Jeroenunibet hier ook wel op durft wedden en dat hij regelmatig tips geeft, dus ik verwacht hier van hem ook wel wat posts ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hypnotist86
Country flaghypnotist86 in 23-05-2013 21:16 Voetbal
in 23-05-2013 21:16 Voetbal
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nividoko:
Een maand geleden had ik op Unibet 20 euro ingezet op Wayne Rooney naar Chelsea voor een odd van 20. Nu is mijn weddenschap opeens verdwenen en staat er geen pending bets meer en in mijn betting history staat 0.00 bij deze weddenschap en ik kan er verder niet op klikken of iets dergelijks, iemand enig idee hoe dit kan?!! Heeft iemand anders dit wel eens meegemaakt?
Ik kan geen live chat openen omdat die momenteel gesloten is.. daarom hoop ik dat iemand hier mij kan helpen

HYPNOTIST86:
Geen idee Nividoko. Ik zou gewoon wachten tot morgen en dan via de live chat eens vragen of ze dit kunnen nakijken. Het is toch een weddenschap die nog niet onmiddellijk beslist zal worden, dus je hebt nog wel even tijd om contact op te nemen.

Bedankt voor je reactie. Ik schrok dus omdat ik 20 euro x 20.00 odd had ingezet en hij niet meer tussen de Pending bets stond. Ik heb het net bij Unibet livechat nagevraagd en de bet staat gewoon nog open als Pending, alleen ze weergeven de bet na een maand niet meer als Pending. Dit zullen andere ''transfer betters'' met meer dan een maand Pending status dus waarschijnlijk ook mee maken. Indien Rooney naar Chelsea gaat wordt er dus gewoon uitbetaald.
Interessante topic trouwens, je hebt een paar goede odds gepakt!
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Ik speel dat Carlos bacca en Maxime Lestienne in Club Brugge zullen blijven (belgische jupiler league) zullen blijven
Bij Carlos Bacca was er interesse van Lazio Roma en Sevillia. Nu wordt alleen nog maar Lazio Roma gemeld maar Club Brugge wil 12 miljoen voor Bacca.
Bij Maxime Lestienne heeft de voorzitter bevestigd dat Maxime Lestienne zeker nog een jaartje bij Club Brugge zal blijven.
Bacca odd 3.00 dat hij in jupiler pro league blijft
Maxime lestienne odd 2.25
0 Vind ik leuk's
Virgil van DIJK van FC GRONINGEN getekent bij CELTIC groningen krijgt er 3 miljoen voor.
groningen wordt leeg gekocht pfff
hopelijk dat ze leuk materiaal er voor terug halen
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Gisteren ook nog een mooie gezet: Mbokani naar Dynamo Kiev @ 4,00 bij Unibet.

Deze is alvast binnen: https://www.voetbalwedden.net/clubs/italie/italie-8204' target='_blank' rel='follow'>Italië. Leverkusen hoopt hem nog steeds binnen te halen, maar financieel raken ze er voorlopig niet uit. Toby heeft in vorige interviews aangegeven dat Duitsland of Engeland zijn geliefkoosde bestemmingen zijn. Onder andere Liverpool zou geïnteresseerd zijn in hem.
Dit is voor mij daarom bijna een surebet (Duitsland en Engeland). Enkele Italiaanse clubs zouden ook geïnteresseerd zijn, maar die genieten dus niet zijn voorkeur. En ik denk ook niet dat Ajax Alderweireld volgend jaar gratis gaat laten gaan, terwijl ze nu nog €9 miljoen (???) voor hem kunnen krijgen en er voldoende interesse in hem is.
0 Vind ik leuk's
Leuke topic ik volg zelf veel het transfer nieuws van Real madrid ! omdat het toch mijn favoriete ploeg is
Ancelotti word denk ik de opvolger van Mourinho alleen zit er totaal geen value meer in deze bet (1.02)
Gareth bale word veel gelinkt aan Real madrid en madrid houd zelfs de nummer 11 vrij voor hem helaas is de odd nog maar 1.30 voor de overstap naar Real niet echt de moeite waard
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130619_00628395
Misschien is het leuk om wat geld op Di maria vertrekt naar City te zetten ze willen hem graag hebben en Pellegrini wilt hem ook graag aan de selectie toevoegen de odd voor t vertrek naar city is 3
Ook real madrid wilt isco graag overnemen alleen denk ik niet dat het lukt net is bekend gemaakt dat Manchester city een bod gaat uitbrengen op Isco en zijn oude trainer gaat ook naar city
Real madrid wilt graag af van Kaka, Coentrao en Higuain om zo geld te hebben voor Gareth bale alleen is het moeilijk in te schatten waar Kaka heen zou gaan hij word verband gebracht met Milaan maar ook met Amerika zelf zie ik hem ook gewoon terug gaan naar Brazilie deze 3 clubs staan allemaal aan een quote van 6 een leuke misschien !
(y)
0 Vind ik leuk's
jerra007:
Real madrid wilt graag af van Kaka, Coentrao en Higuain om zo geld te hebben voor Gareth bale alleen is het moeilijk in te schatten waar Kaka heen zou gaan hij word verband gebracht met Milaan maar ook met Amerika zelf zie ik hem ook gewoon terug gaan naar Brazilie deze 3 clubs staan allemaal aan een quote van 6 een leuke misschien !

Waar Kaka volgend seizoen speelt is inderdaad moeilijk te zeggen. Ik zie hem zelfs nog blijven, nu hij terug herenigd is met de trainer waaronder hij bij AC Milan zijn grootste successen boekte.
hypnotist86:
Julio Cesar naar Arsenal @ 2,00 bij Betvictor.

Ik zou nu toch wat tegenzetten op AS Roma @3,50 op Betvictor. Ik heb het zelf ook gedaan. Het zag er lange tijd naar uit dat de transfer naar Arsenal zo goed als rond was, met de odd voor Arsenal die zakte naar 1,02. Nu is deze odd terug gestegen naar 1,33 en zijn er meer en meer geruchten dat hij toch naar Roma zou gaan, die een nieuwe keeper zoeken na het vertrek van Stekelenburg. Door nu tegen te zetten kan je nog steeds winst halen als hij naar één van deze twee ploegen gaat. Andere ploegen worden weinig tot niet genoemd voor hem, dus ik zie dit als redelijk safe.
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook wat gezet op alderweireld vertrekt naar engeland
0 Vind ik leuk's
zolang Ajax 9 miljoen voor Alderweireld wil hebben vertrekt hij niet. Er is geen een club die dat wil betalen voor een redelijke verdediger in de eredivisie. Hij is wel is waar een van de betere maar hij heeft maar 1 jaar contract. En er zit nog een heel groot verschil met Alderweireld nu of Vertonghen die vertrok bij Ajax, die was namelijk 3x beter.
0 Vind ik leuk's
De nederlandse transfer deadline loopt nog tot ongeveer half september heb ik begrepen, iemand enig idee of dit voor alle europese competities geldt?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.